خبرگزاری کار ایران

از سوی بلاتر و سلمان صادر شد؛

پیام تسلیت FIFA و AFC برای درگذشت بیوک جدی‌کار

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۸۱۸

می‌خواهم تاسف عمیق خودم را از بابت خبر درگذشت بیوک جدی کار، بازیکن سابق تیم ملی ایران که به چپ پای طلایی شهرت داشت، اعلام کنم.

روسای فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا در نامه های جداگانه ای به علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، درگذشت بیوک جدی کار، بازیکن سابق تیم های ملی و استقلال تهران را تسلیت گفتند.

به گزارش ایلنا، سپ بلاتر در نامه اش نوشته: می‌خواهم تاسف عمیق خودم را از بابت خبر درگذشت بیوک جدی کار، بازیکن سابق تیم ملی ایران که به چپ پای طلایی شهرت داشت، اعلام کنم. از دست دادن چنین شخصیت و پیشکسوتی سخت است اما یاد هنرنمایی‌های او در زمین فوتبال به عنوان یک مهاجم همواره در یادهاست و همین که بیوک جدی‌کار اولین لژیونر تاریخ فوتبال ایران بوده که به یک باشگاه خارجی پیوسته نشان می‌دهد وی چه بازیکن بزرگی بوده است. فدراسیون جهانی فوتبال بر خود لازم می‌داند به خانواده بیوک جدی‌کار و خانواده فوتبال ایران این مصیبت را تسلیت بگوید و یک بار دیگر من به عنوان رئیس فیفا به خانواده جدی‌کار و خانواده فوتبال ایران تسلیت می‌گویم.

شیخ سلمان بن ابراهیم آل‌خلیفه رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در پیامی به علی کفاشیان درگذشت بیوک جدی‌کار را تسلیت گفته است. در متن این پیام هم آمده است: به عنوان رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا، می‌خواهم به خاطر درگذشت بیوک جدی‌کار بازیکن افسانه‌ای فوتبال ایران به خانواده فوتبال ایران تسلیت بگویم. جدی‌کار یکی از به یادماندنی‌ترین مهاجمان برتر فوتبال آسیا و اولین بازیکنی بود که به یک باشگاه خارجی ترانسفر شده است. بار دیگر از طرف خانواده فوتبال آسیا، درگذشت بیوک جدی‌کار را به خانواده فوتبال ایران تسلیت می‌گویم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز