خبرگزاری کار ایران

تاج تاکید کرد:

پایان‌لیگ برتر و جام‌حذفی تا ۲۰ فروردین‌ماه

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۹۵

سابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و جام حذفی تا ۲۰ فروردین ماه ۹۳ به اتمام می‌رسد.

رئیس سازمان لیگ برتر اعلام کرد مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور و جام حذفی تا ۲۰ فروردین ماه ۹۳ به اتمام می‌رسد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی تاج در نشست هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال اظهار داشت: سازمان لیگ با ساختار جدید و با حضور همه لیگ‌ها در زیرمجموعه این سازمان فعالیت خود را آغاز کرده و با اضافه شدن کلیه لیگ‌های دسته اول تا سوم از غلامرضا بهروان خواستیم تا در بخش کمیته مسابقات ما را همراهی و کمک کند که خوشبختانه همه کارها به نحو مطلوب انجام می‌شود.

رئیس سازمان لیگ حرفه‌ای فوتبال ایران در ادامه افزود: در قسمت‌های دیگر نیز علاوه بر فعالیت‌های صورت گرفته، از ساکت به عنوان مشاوره درباره مسائل اسپانسرینگ و بازاریابی بهره می‌بریم تا شاهد پیشرفت و روندی روبه‌رشد باشیم.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در لیگ‌های دسته‌های اول، دوم و سوم هم مسابقات به صورت منظم و دقیق در حال انجام است و بازی‌های لیگ برتر نیز در حال پیگیری است. درباره تیم ملی و بازی‌های لیگ برتر نامه‌ای به رئیس فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌ایم تا تعیین تکلیف کنند. برهمین اساس لیگ و جام حذفی را تا بیستم فروردین ماه ۹۳ به پایان می‌رسانیم.

تاج در ادامه بیان کرد: درباره لیگ قهرمانان آسیا مذاکره فدراسیون و سازمان لیگ با باشگاه‌ها جهت کمک و در اختیار گذاشتن بازیکنان به تیم ملی باید ادامه می‌یابد.

در پایان رئیس سازمان لیگ گزارش مالی و اسپانسرینگ این سازمان را به هیئت رئیسه ارائه کرد و برنامه‌ریزی این سازمان مبنی بر ساختار و حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی را اعلام کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز