خبرگزاری کار ایران

سقوط آزاد آقاصمد در قم؛

روزهای پر اضطراب صبا در نیم فصل دوم

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۵۵۵

تیم فوتبال صبای‌قم در نیم فصل دوم لیگ برتر با صمد مرفاوی سه شکست متوالی را تجربه کرده است.

تیم فوتبال صبای‌قم در نیم فصل دوم لیگ برتر با صمد مرفاوی سه شکست متوالی را تجربه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، صبای‌قم نیم فصل اول با محمد مایلی‌کهن هر چند آنچنان قوی ظاهر نشد، اما با همان نتایج خود را در میانه جدول حفظ کرده بود. مدیران باشگاه صبا در اقدامی عجیب او را برکنار کرده و هدایت این تیم را در نیم فصل دوم به صمد مرفاوی سپردند. مرفاوی که در گذشته هم هدایت صبا را بر عهده داشت و نتایج چندان مطلوبی با این تیم کسب نکرده بود.

مرفاوی در نیم فصل دوم و تا این لحظه از سه بازی سه شکست را تجربه کرده، یعنی از ۹ امتیاز ممکن آقاصمد و شاگردانش در نیم فصل دوم هنوز امتیازی را کسب نکردند و همین مساله باعثشده صبا در حال حاضر به سرعت به سمت قعر جدول در حرکت باشد. این روند نشان می‌دهد صبا با صمد عزم خود را جزم کرده تا روزهای سخت‌تری را تجربه کند و شاید کاندیدای سقوط به لیگ یک باشد، تیمی که در فصل‌های گذشته حتی سهیمه آسیا را کسب کرده بود و در لیگ قهرمانان کهن نیز حاضر بود.

مشکلات مرفاوی و صبا زمانی بیشتر می‌شود که بدانیم این هفته نماینده شهر قم در لیگ برتر باید میزبان استقلالی باشد که در حال حاضر در کورس قهرمانی است و به شدت به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارد. اختلافات مرفاوی و قلعه‌نویی هم باعثمی‌شود تا سرمربی آبی‌پوشان تهرانی هر آنچه در توان دارد را به خدمت بگیرد تا دستیار سابقش که روزی جانشین او در استقلال شد را شکست بدهد. اگر این اتفاق بیفتد و مرفاوی نتواند در خانه از استقلال بزرگ و با انگیزه امتیاز بگیرد فاجعه برای آقاصمد و شاگردانش کامل خواهد شد چراکه از ۱۲ امتیاز موجود در نیم فصل دوم هیچ امتیازی کسب نکرده و این عملکرد ضعیف در کارنامه مرفاوی ماندگار خواهد شد. البته محمدرضا کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه صبای‌قم به کسب نتایج در هفته‌های آینده بسیار امیدوار است اما او به عنوان یک مدیر تازه کار در فوتبال ایران شرایط سخت را تجربه نکرده و شاید نمی‌داند خارج کردن تیم از بحران در شرایطی که یک مجموعه با باخت عادت کرده کاری بسیار سخت و شاید هم غیر ممکن خواهد بود.

به هر حال صبای‌قم روزهای پر اضطراب و پر استرسی را تجربه می‌کند و نگرانی را می‌توان در بین هواداران این تیم و مجموعه باشگاه دید مرفاوی در وضعیت بحران قرار گرفته و باید ببینم که آقاصمد راه برای خروج از این شرایط سخت و بحران خود ساخته دارد یا صبا همچنان در سقوط آزاد خود در جدول ادامه می‌دهد. دیدار خانگی صبا قابل استقلال نقش بسیار مهمی در آینده این تیم دارد چراکه صبا اگر موفق شود استقلال را شکست دهد از بحران خارج شده و امیدوار به روزهای بهتر خواهد شد اما شکست در این دیدار فاجعه را برای مرفاوی و شاگردانش کامل خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز