خبرگزاری کار ایران

مشکل داوران ما بی‌تجربگی است؛

کشوری‌فرد: چرا داوران لجباز را می‌گذارند / چینش داوران مشکل دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۹۲۷۴

در بازی با فولاد توپ به اوت می‌رفت و داوران یکدیگر را نگاه می‌کردند و نمی‌دانستند چکار کنند. مشکل اصلی چینش داوران است و متأسفانه هیچ نظارتی هم نیست.

مدیرعامل باشگاه صبای قم گفت: در دو بازی داوران عامل باخت تیم‌ ما بودند.

محمدرضا کشوری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: وضعیت تیم ما خیلی تعریف ندارد، در دو بازی داوران عامل باخت تیم‌مان بودند و شک نکنید دوران صد در صد عامل باخت تیم ما بودند. در بازی با نفت تهران در دقیقه ۸۸ صحنه‌ای که به هیچ‌وجه پنالتی نبود را داور علیه ما پنالتی گرفت. در بازی با فولاد هم داوران اشتباهات فاحشی داشتند.

وی افزود: نمی‌دانم کمیته داوران برای بازی‌ها داوران را چطوری می‌چیند؟ تیم داوری که می‌گذارند، اصلا همدیگر را نمی‌شناسند و هر کسی ساز خودش را می‌زند. تیم داوری باید با هم هماهنگ باشند و اگر هماهنگ نباشند، به مشکل می‌خورند. در بازی با فولاد توپ به اوت می‌رفت و داوران یکدیگر را نگاه می‌کردند و نمی‌دانستند چکار کنند. مشکل اصلی چینش داوران است و متأسفانه هیچ نظارتی هم نیست.

مدیرعامل باشگاه صبای قم اظهار داشت: تعجب می‌کنم چرا داوران لجباز را در زمین می‌گذارند. بازیکنی که از اول فصل اخطار نگرفته بود را بی‌جهت از زمین اخراج می‌کنند. بازیکن ما را واقعا بی‌مورد اخراج کرد. البته فکر نمی‌کنم این اشتباهات و اتفاقات عمدی باشد چون اگر عمدی باشد که واقعا مصیبت است. به نظرم مشکل بی‌تجربگی داوران است و داوران بی‌تجربه را برای قضاوت بازی‌ها می‌گذارند و این مشکلات پیش می‌آید.

وی افزود: به آینده تیم صبا امیدوارم و از این بازی با استقلال تیم ما برمی‌گردد و نتایج بهتری خواهیم گرفت. من به تیم امیدوارم و می‌دانم که نتایج بهتری خواهیم گرفت چون بچه‌ها زحمت خود را می‌کشند و در زمین تلاش می‌کنند و قول می‌دهم از این بازی نتایج بهتری کسب کنیم.

کشوری‌فرد در پایان گفت: از عملکرد آقای مرفاوی راضی هستم و کارش را به خوبی انجام می دهد اما بعضی مواقع اینطوری می شود و بدبیاری می آید. بچه ها هم از آقای مرفاوی راضی هستند. ایشان قبلا هم در صبای قم بوده و با این تیم کار کرده است و امیدارم از این هفته بتوانیم نتایج بهتری کسب کنیم و خودمان را در جدول بالا بکشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز