خبرگزاری کار ایران

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال؛

شطرنج ژنرال و کرانچار برنده نداشت / پایان۳بازی بدون گل زده!

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۵۶۹

استقلال با این تساوی با ۲۹ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی باقی ماند و سپاهان نیز ۲۶ امتیازی شد تا همچنان تیم ششم جدول باشد.

دیدار تیم‌های سپاهان و استقلال در فولادشهر با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، در نخستین روز از هفته هفدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور عصر امروز از ساعت ۱۵ با سوت حسیت زرگر تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران در ورزشگاه فولادشهر در حضور حدود ۱۰ هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل دو تیم به پایان رسید تا دو تیم دومین تساوی بدون گل خود را تجربه کنند.

اگرچه دو تیم بازی پر برخورد و درگیرانه‌ای را به نمایش گذاشتند ولی کمتر شاهد تهدید دروازه‌ها بودیم و رحمتی و احمدی دردسر چندانی نداشتند و شوت راه دور محمد قاضی در دقیقه ۴۲ نیمه نخست تنها خطر جدی بود که احمدی را وادار به واکنش کرد هر چند این سوت با تغییر مسیر به بیرون رفت. هر چند بلافاصله سپاهانی‌ها جبران کردند و در دقیقه ۴۳ رحمتی هم مجبور به واکنش شد تا در دقایق پایانی نیمه نخست کمی بازی جدی‌تر دنبال شود. امید ابراهیمی که با ضربه‌ای دیدنی دروازه استقلال را نشانه رفته بود با عکس‌العمل رحمتی مواجه شد که دروازه تیمش را نجات داد تا امیر قلعه‌نویی بر روی نیمکت کمی آرام بگیرد.

اما در نیمه دوم به نظر می‌رسید دو تیم برای نباختن به میدان آمده بودند چراکه توپ بیشتر در میانه میدان بود. هر چند سپاهانی‌ها یکی - دو فرصت خوب داشتند ولی انگار قفل دروازه‌ها طسم شده بود که باز نمی‌شد. یکی از این موقعیت‌های خوب سپاهان در دقیقه ۸۰ بود که محمد غلامی بر روی ارسال پاپی می‌توانست دروازه را باضربه سری زیبا باز کند که رحمتی توپ را از زیر طاق دروازه به کرنر فرستاد تا دروازه‌اش را بار دیگر نجات دهد.

در دقیقه ۸۶ استقلالی‌ها موقعیت مناسبی را بر روی دروازه سپاهان تدارک دیدند که ارسال حیدری روی سر محمد قاضی فرود آمد که ضربه سر قاضی را علی حمودی از روی خط دروازه بیرون کشید تا دروازه طلایی‌پوشان بسته بماند. در ادامه اگرچه داور دیدار ۳ دقیقه وقت تلف شده اعلام کرد ولی دو تیم راهی به دروازه یکدیگر پیدا نکردند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد.

سید مهدی رحمتی بهترین بازیکن فنی مسابقه شد و بازیکن اخلاق این دیدار نیز حسین پاپی بود. همچنین سید هادی عقیلی، علی حمودی و امید ابراهیمی از سپاهان و جواد نکونام، محمد قاضی و امیرحسین صادقی از استقلال از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند. صادقی و نکونام با دریافت کارت زرد ۳ اخطاره شدند تا بازی بعدی استقلال مقابل فجر سپاسی را از دست بدهند.

همچنین در پایان این دیدار بولکو و پهلوانی از سپاهان و حیدری و حسینی از استقلال تست دوپینگ دادند.

استقلال با این تساوی با ۲۹ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده‌بندی باقی ماند و سپاهان نیز ۲۶ امتیازی شد تا همچنان تیم ششم جدول باشد.

ترکیب سپاهان:رحمان احمدی، سیدهادی عقیلی، شجاع خلیل‌زاده، علی حمودی، احسان حاج‌صفی، امید ابراهیمی، اروین بولکو، علی کریمی(جهان‌عالیان)، حسین پاپی، یعقوب کریمی و محمد غلامی(امیرحسین کریمی)

ترکیب استقلال:سیدمهدی رحمتی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، هاشم‌ بیک‌زاده، آندرانیک تیموریان، جواد نکونام، ساموئل، سیاوش اکبرپور(مهرداد اولادی)، محمدمهدی نظری(خسرو حیدری) و محمد قاضی

در دیگر دیدارهای همزمان امروز نیز نتایج زیر رقم خورد:

پنج‌شنبه ۱۴ آذر

راه‌آهن سورینت(صفر) - سایپا(صفر)

فجر سپاسی(صفر) - فولاد خوزستان(صفر)

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز