خبرگزاری کار ایران

استقلال مقابل گسترش بد بازی کرد؛

فریبا: همه تیم‌ها برای استقلال بازی کردند جز خودش!

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۷۵

به نظرم استقلال مقابل گسترش فولاد بد بازی کرد و شاید یک از دلایل بد بازی کردن تیم این بود که بازیکنان استقلال خیلی سنگین بودند و فشار بدنسازی روی بچه‌ها بود.

مربی سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بازیکنان استقلال در بازی مقابل گسترش فولاد تبریز خیلی سنگین بودند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با برنگار ایلنا اظهار داشت: به نظرم استقلال مقابل گسترش فولاد بد بازی کرد و شاید یک از دلایل بد بازی کردن تیم این بود که بازیکنان استقلال خیلی سنگین بودند و فشار بدنسازی روی بچه‌ها بود چون به دلیل عدم بدنسازی خوب در شروع لیگ فکر می‌کنم در این هفته به بچه‌ها فشار آوردند و هفته دیگر بدن‌های بچه‌ها جواب خواهد داد.

فریبا همچنین متذکر شد: اشکال تیم از نظر فنی نداشتن یک هافبک بازیساز است. الان همه از مهاجمان استقلال انتقاد می‌کنند، اما موفقیت آنچنانی برای مهاجمان ایجاد نشد و فقط روی ارسال‌ها یکی - دو موقعیت به دست آمد. فکر می‌کنم این بازیکن برزیلی که صحبت آن است، بتواند مشکل تیم را در خط میانی حل کند.

وی در مورد عملکرد گسترش فولاد تبریز نیز گفت: گسترش در تهران خیلی خوب کار کرد. آنها بسیار خوب در دفاع جمع می‌شدند و به موقع در حمله اضافه می‌شدند و با توجه به سرعت موسوی، موقعیت‌های خوبی به دست آوردند و اگر کم تجربه نبودند، می‌توانستند برنده شوند اما بی‌تجربه بودند و نتوانستند از فرصت‌های خوبی که داشتند استفاده کنند. به نظرم این هفته همه برای استقلال بازی کردند اما استقلال برای خودش بازی نکرد.

فریبا در پایان گفت: استقلال صد درصد شانس قهرمانی دارد و شک نکنید بالاخره شرایط عوض می‌شود و به لحظا بدنی بچه‌ها بهتر می‌شوند. استقلال از گزینه‌های اصلی قهرمانی است و مقابل گسترش‌فولاد می‌توانست به صدر جدول برسد اما نشد و انشاءالله در فرصت‌های بعدی به صدر جدول می‌رسند به نظر من تراکتور سازی؛ سپاهان؛ فولاد و پرسپولیس رقیبان اصلی استقلال برای قهرمانان در این فصل هستند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز