خبرگزاری کار ایران

علی دایی مربی جسوری است؛

جلالی: باید شکست بازی رفت را تلافی کنیم / حق ما ضایع شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۶۴

هنوز هم معتقدیم در بازی رفت حق ما تضییع شده و باید تلافی کنیم و به امید خدا این کار را خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز همچنان معتقد است در بازی رفت مقابل پرسپولیس حق تیمش ضایع شده و در بازی روز جمعه قصد تلافی آن نتیجه را دارد.

گفت‌وگوی مجید جلالی را با خبرنگار ایلنا را در زیر می‌خوانید:

در آستانه بازی با پرسپولیس شرایط تراکتورسازی چطور است؟

تمرینات خود را مستمر انجام می‌دهیم و یک مقدار روی بازیکنان آسیب‌دیده‌ای که داریم؛ متمرکز شده‌ایم که انشاءالله به این بازی برسند و البته بازیکن محروم هم داریم، اما سعی کردیم کیفیت تیمی‌ خود را بالا ببریم تا تراکتورسازی مسیر پیشرفت خود را حفظ کند که بچه‌ها در تمرینات این مساله را نشان می‌دهند.

درمورد پرسپولیس چه نظری دارید؟

در واقع پرسپولیس دچار یک تغییر نسل شده و این مساله برای آینده پرسپولیس خیلی خوب است. فقط یک مربی مثل علی دایی می‌توانست چنین کاری را انجام دهد. علی دایی در تیم ملی هم سعی کرد این کار را انجام دهد و از نظر من دایی یک مربی جسوری است که توانست در کنار تغییر نسل در پرسپولیس، در نتیجه‌گیری هم موفق عمل کند و در آینده هم بهتر خواهد شد.

در بازی حساس مقابل پرسپولیس چه هدفی دارید؟

فکر می‌کنم بازی خیلی‌خوبی خواهیم داشت و همه بازی خوبی خواهند دید، اما به چند دلیل ان‌شاء‌الله پیروزی می‌شویم؛ یکی اینکه در زمین خودمان و با حضور هواداران پر شور و بی‌شمار تیم‌مان بازی می‌کنیم، نکته بعد اینکه هنوز هم معتقدیم در بازی رفت حق ما تضییع شد و باید تلافی کنیم و به امید خدا این کار را خواهیم کرد.

علی کریمی به این بازی حساس و مهم می‌رسد؟

هنوز معلوم نیست. فعلا گروه پزشکی ما روی کریمی کار می‌کنند و امیدواریم برسد. کریمی بازیکن موثر تیم ما است و دل‌مان می‌خواهد همه بازیکنان را در این بازی مهم در اختیار داشته باشیم از جمله علی کریمی را.

در روزهای اخیر شاهد اتفاقات خوبی در ورزش ایران از جمله قهرمانی فوتبال‌ساحلی در جام بین‌قاره‌ای و موفقیت والیبال ایران در جام قهرمان قاره‌ها بودیم، در مورد این اتفاقات چه صحبتی دارید؟

این اتفاقات خوب نشان‌دهنده یک نسل جدید از جوانان کشور ما است و ما باید در تمام رشته‌ها آنها را باور کنیم. اگر والیبال ما امروز بزرگی می‌کند به خاطر این است که ۲۰ سال پیش شروع کردند. من در مدرسه ابوریحان معلم بودم و یک مربی از روسیه آمده بود و در زنگ تفریح به لحاظ فیزیکی بچه‌ها را شناسایی و استعدادیابی می‌کرد، آنها ۲۰ سال پیش کارشان را شروع کردند و امروز نتیجه‌اش را می‌بینیم. باید جوان‌ها را در همه رشته‌ها باور کنیم و در تمام رشته‌ها برنامه‌ریزی کنیم چون در سایر رشته‌ها هم می‌توانیم به این بزرگی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز