خبرگزاری کار ایران

نباید هیچ تیمی را دست‌کم گرفت؛

اکتاویو: می‌خواهیم با سرگروهی صعود کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۳۷

بازیکنان تیم ملی ایران به این خودباوری رسیده‌اند که حتی می‌توانند قهرمان جهان را در جام‌جهانی قبلی و قهرمان چند دوره جام جهانی و رکورددار قهرمانی در جهان را شکست دهند.

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی درباره بازی‌های تیم ملی فوتبال ساحلی در رقابت‌های بین قاره‌ای به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش ایلنا، مارکو اکتاویو درباره پیروزی بر روسیه گفت: دو تیمی را بردیم که از ابرقدرت‌های فوتبال ساحلی جهان هستند. در هر حال ما برای درخشش در جام‌جهانی تاهیتی ۲۰۱۳ از دو سال پیش برنامه‌ریزی را آغاز کرده بودیم و سخت کار کردیم تا واقعیت فوتبال ساحلی ایران را به جهانیان نشان دهیم. در جام جهانی تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رفتیم و حتی می‌توانستیم روسیه را در یک چهارم نهایی شکست دهیم و با یک نتیجه نزدیک بازی را واگذار کردیم اما در جام بین قاره‌ای توانستیم آن شکست تلخ را جبران کنیم و با روحیه بسیار خوبی به مصاف برزیل برویم.

وی درباره بازی با برزیل هم گفت: این بازی برای من که یک برزیلی هستم، بازی ویژه‌ای بود اما چون در بازی مقابل روسیه اخراج شده بودم، از روی سکو بازی را دیدم ولی عباس هاشم‌پور مربی تیم ملی به جای من بسیار خوب کار کرد و جای من را روی نیمکت پر کرد، ضمن اینکه من از روی سکو هم نکات فنی را تذکر می‌دادم و هاشم‌پور استراتژی بازی را در دقایق و لحظات مختلف خوب به بازیکنان منتقل کرد و به خوبی نبض بازی از سوی تیم ملی ایران کنترل شد. این پیروزی برای فوتبال ساحلی ایران موفقیت بسیار بزرگی و تاریخی است

سرمربی برزیلی تیم ملی فوتبال ساحلی متذکر شد: بازیکنان تیم ملی ایران به این خودباوری رسیده‌اند که حتی می‌توانند قهرمان جهان را در جام‌جهانی قبلی و قهرمان چند دوره جام جهانی و رکورددار قهرمانی در جهان را شکست دهند. این بهترین تیم فوتبال ساحلی تاریخ ایران است که در حال درخشش است.

مارکو اکتاویوی برزیلی درباره احساسش از اینکه تیم ملی کشورش را شکست داده، گفت: تاریخ چهارشنبه شب برای من تکرار شد چراکه ۱۰ سال پیش با تیم ملی فوتبال ساحلی پرتغال، برزیل را شکست داده بودم و خوشحالم برای دومین بار این اتفاق با ایران رخ داد. به هر جهت من یک مربی حرفه‌ای هستم و در عالم فوتبال هم پیش می‌آید که مربیان یک کشور، سرمربی یک کشور دیگر می‌شوند و ممکن است تیم ملی کشورشان را ببرند. یک نکته را هم دوست دارم اشاره کنم. همه تیم‌ها با بازیکنان اصلی‌شان به رقابت ها آمده‌اند و من که پروفایل همه تیم‌های مطرح جهان را در اختیار دارم و آنها را برای آنالیز زیر نظر دارم، متوجه شده‌ام همه تیم‌ها با قدرت به رقابت‌های بین قاره‌ای آمده‌اند.

سرمربی تیم ملی در پایان درباره بازی با ایتالیا گفت: با ایتالیا ۲ بار در تهران بازی کرده بودیم و آنها را شکست داده بودیم اما نباید فراموش کرد که ایتالیا میزبان جام جهانی ۲۰۱۱ بوده و تیم بسیار خوب و حرفه‌ای است. به هر جهت برای قهرمان شدن در یک تورنمنت نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و امروز هم می‌رویم با شکست دادن ایتالیا به عنوان تیم اول به مرحله بعد صعود کنیم تا به بازنده دیدار امارات و سوئیس برخورد کنیم. در هر حال صعود ما به مرحله نیمه نهایی قطعی شده اما می‌خواهیم این صعود با سرگروهی همراه باشد تا راه ما برای صعود به فینال هموار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز