خبرگزاری کار ایران

AFCرده‌بندی امتیازی کشورها را اعلام کرد؛

فدراسیون ایران در رتبه اول غرب آسیا؛ رتبه دوم قاره

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۴۶

در صورتی که این دستور مورد تصویب کمیته مسابقات و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گیرد، قطعا ۴سهمیه به فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا اختصاص پیدا خواهد کرد.

کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال اعلام کرد بر اساس اعلام دپارتمان مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا، ایران با ۴۷ / ۹۰۸ امتیاز در رده اول غرب آسیا و پس از ژاپن در رده دوم قاره آسیا قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، کمیته روابط بین الملل فدراسیون فوتبال اعلام کرد، براساس نامه ارسالی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، اعلام امتیازات کسب شده و پیشنهادات اختصاص سهمیه کشورها در لیگ قهرمانان آسیا، در دستور جلسه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت که در تاریخ دوشنبه ۴ آذر۹۲ برگزار می شود.

در این دستور جلسه نسبت به پیشنهاد ارائه شده از سوی بخش مسابقات دپارتمان مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گیری خواهد شد. بر اساس پیشنهاد ارائه شده در دستور جلسه فوق، فدراسیون فوتبال ایران موفق به اخذ ۴۷ / ۹۰۸ امتیاز شده که در غرب آسیا رتبه اول را به خود اختصاص داده و درقاره آسیا پس از ژاپن در جایگاه دوم قرار گرفته است. ژاپن ۳۰ / ۹۳۵ امتیاز گرفته است. در این رده بندی امتیازی کشورهای عربستان، امارات و قطر در رده های دوم و سوم و چهارم غرب آسیا دارند. در آسیا کره جنوبی با ۴۵ / ۸۸۷ امتیاز و عربستان ۶۲ / ۸۶۹ امتیاز چهارم است.

بدین ترتیب در صورتی که این دستور مورد تصویب کمیته مسابقات و کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گیرد، قطعا ۴سهمیه به فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا اختصاص پیدا خواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز