خبرگزاری کار ایران

فیفا و AFC روی این مساله تاکید دارند؛

استیلی: نمی‌شود تا ابد خانم‌ها را به ورزشگاه راه ندهیم

asdasd
کد خبر : ۱۲۱۹۴۲

هدف ما اتحاد بین پیشکسوتان، احترام به پیشکسوتان، تجلیل از آنها و ایجاد بهانه برای رفع کدورت‌ها است.

مدیر عامل شرکت پیشکسوتان پرسپولیس گفت: اینکه در این شرایط تحریم‌ها دست به چنین اقداماتی بزنیم، افتخاری برای همه فوتبال و ورزش است و می‌تواند قدرت کشورمان را نشان بدهد.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی درباره سفر میلانی‌ها به تهران گفت: در کنار برگزاری این بازی به یاد ماندنی، ما در جریان این سفر، بحثپیگیری همکاری‌ها در حوزه آکادمی فوتبال را هم دنبال می‌کنیم.

وی درباره انتخاب تیم فوتبال پیشکسوتان پرسپولیس برای این بازی گفت: دومین جلسه پیشکسوتان امروز انجام شد. یکسری عزیزان دهه ۴۰ و ۵۰ که پرسپولیس را ساختند و بوجود آوردند در این کار مشارکت دارند. تاکید سردار هم این بود که احترام این پیشکسوتان بیش از همه باید حفظ شود. به هر حال هدف ما اتحاد بین پیشکسوتان، احترام به پیشکسوتان، تجلیل از آنها و ایجاد بهانه برای رفع کدورت‌ها است.

مدیر شرکت پیشکسوتان پرسپولیس خاطرنشان کرد: باید از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم تشکر کنیم با آغوش باز ما را پذیرفتند و قول همه‌گونه همکاری را دادند. به هر حال این بازی فقط متعلق به پرسپولیس نیست. اینکه در این شرایط تحریم‌ها دست به چنین اقداماتی بزنیم، افتخاری برای همه فوتبال و ورزش است و می‌تواند قدرت کشورمان را نشان بدهد.

وی درباره اینکه آیا امکان حضور خانواده‌ها فراهم خواهد شد، تصریح کرد: هنوز در این ارتباط به نتیجه نرسیده‌ایم اما از این بازی هم که بگذریم، بالاخره کم‌کم باید در این مسیر حرکت کنیم. نمی‌شود تا ابد از این اتفاق دور بمانیم. الان فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به این مساله تاکید دارند. باید خودمان را آماده کنیم. ۵۰ درصد جامعه ما را بانوان تشکیل می‌دهند. در جامعه ما آقایان و بانوان همه جا دوشادوش هم حضور دارند. در دانشگاه، ادارات، صنعت، در پارک، خیابان، سینما، این حضور را همه جا شاهد هستیم و امیدوارم روزی برسد که این مساله را در ورزشگاه‌ها شاهد باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز