خبرگزاری کار ایران

بیماری‌ام را از یاد‌ برده‌ام؛

مظلومی: بزرگترین هدیه زندگی‌ام را از رهبری گرفتم

asdasd
کد خبر : ۱۲۰۲۲۴

آیت‌الله‌ خامنه‌ای چفیه خود را هم به من اهدا کردند که می‌توانم بگویم بزرگترین هدیه زندگی‌ام را از ایشان دریافت کردم.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص ملاقات با مقام معظم رهبری گفت: دیروز برای من روز خیلی بزرگی بود و می‌توانم بگویم بزرگترین اتفاق زندگی‌ام صورت گرفت.

به گزارش ایلنا، غلامحسین مظلومی تاکید کرد: دیدار مقام معظم رهبری از نزدیک برای من آنقدر خوب بود که الان همه بیماری‌ام را از یاد‌ برده‌ام و در بهترین شرایط قرار دارم.

مظلومی در ادامه اظهار داشت: با هماهنگی سردار اسماعیل احمدی‌مقدم بعد از نماز ظهر و عصر به دیدار رهبر معظم انقلاب رفتم و ایشان برای بهبودی من دعا کردند. حضرت آیت‌الله‌ خامنه‌ای فرمودند: امیدوارم شما با بهبودی بتوانید حضور مستدامی در ورزش داشته باشید.

وی در ادامه گفت: دعایی که رهبر معظم انقلاب برای من کردند باعثشد حالم خیلی بهتر و اشک در چشمانم سرازیر شود. آیت‌الله‌ خامنه‌ای چفیه خود را هم به من اهدا کردند که می‌توانم بگویم بزرگترین هدیه زندگی‌ام را از ایشان دریافت کردم. دعای ایشان برای من از هر اتفاق دیگری مهم‌تر بود و با انرژی مثبتی که از رهبر معظم انقلاب دریافت کردم مطمئنم به بهبودی خواهم رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز