خبرگزاری کار ایران

هنوز می‌گویم خطای صادقیان اخراج داشت؛

شکری: ۶ تیم در لیگ یک رقیب پدیده برای صعود هستند!

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۶۳

پدیده با سرمربیگری میثاقیان که کار خود را بلد است، نگران این شرایط نخواهد بود چراکه میثاقیان استاد لیگ یک است و به قول خودش مرد روزهای سخت است.

مربی تیم فوتبال پدیده شاندیز گفت: با شکل گرفتن تیم ها در گروه الف، پدیده امسال ۶رقیب برای صعود به لیگ برتر دارد.

رمضان شکری در گفت‌وگو با ایلنا اظهار داشت: بازی‌های نزدیک رقبای ما باعثشده تا معمای قهرمانی امسال به شکل صفحه شطرنج در هم گره بخورد چراکه حرکت همه این رقبا در جایگاه سایرین تاثیر مستقیم خواهد گذاشت.

وی افزود: پدیده در عین حال با سرمربیگری اکبر میثاقیان که کار خود را بلد است، نگران این شرایط نخواهد بود چراکه میثاقیان استاد لیگ یک است و به قول خودش مرد روزهای سخت است.

مربی پدیده شاندیز که هنوز شکست سنگین تیمش برابر پرسپولیس را فراموش نکرده یادآور شد: بازی با پرسپولیس بازی خوبی بود و بازیکنان ما در ۹۰ دقیقه باهوش بازی کردند اما روی فعل انفعالات داوری نتیجه را واگذار کردیم. من هنوز هم می‌گویم خطای پیام صادقیان روی بازیکن ما کارت قرمز داشت که داور حتی زرد هم نداد!

شکری به پیروزی قدرتمندانه پدیده برابر الوند بعد از این شکست اشاره کرده و تاکید کرد: در همدان میثاقیان باز هم از شگرد خاص خود با میدان دادن به چند بازیکن جوان استفاده کرد و یک پولوتیک جدید ساخت که نتیجه‌اش را هم گرفت.

وی این ادعا که پدیده در خانه ضعیف بازی می‌کند را رد کرد و اذعان داشت: قبول که ما فقط در خانه خوب نتیجه نگرفته‌ایم ولی توپ‌های زیادی روی دروازه حریف می‌آوریم که نشان می‌دهد مشکلات تیم ما تاکتیکی نبوده بلکه انفرادی است و باید ترمیم شود.

شکری در پایان یادآور شد: باید بیشتر حوصله به خرج داد، تیم پدیده تازه تاسیس است و باید به آن زمان داد که به شکل آرمانی‌اش برسد. همه این توقع را دارند که پدیده از روز اول همه را ببرد و با بردهای زیاد قهرمان شود، حالا که تیم شخصیت پیدا کرده رفته رفته به برنامه اصلی‌اش که قهرمانی است خواهیم رسید به شرط آن که همه استان حمایت کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز