خبرگزاری کار ایران

مردم روی ورزش حساس هستند؛

انصاری‌فرد: روسای جمهور با حساسیت بیشتری به ورزش ورود کنند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۱۷۰

شاید مردم وزیر فلان وزارتخانه را نشناسند اما مربی یک تیم معمولی فوتبال را می‌شناسند. وقتی این حساسیت هست، روسای جمهور هم باید حساس باشند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس گفت: نصرالله سجادی را از قدیم می‌شناسم و آدم ورزشی و خوبی است.

عباس انصاری‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: نصرالله سجادی را بنده از قدیم می‌شناسم. آدم خوب و ورزشی است و ان‌شاء‌الله بتواند موفق شود، البته کار سختی است و امیدوارم بتواند ورزش ایران را از این حالت خارج کرده و به موفقیت برساند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا دو وزیر پیشنهادی قبلی برای وزارت ورزش از مجلس رأی اعتماد نگرفتند، گفت: در این رابطه یک سری بحث‌های سیاسی وجود داشت و یکسری بحث‌های تخصصی ورزشی بود. روسای جمهور ما باید بدانند ورزش جای مهمی است و مجلس و مدیران نظام روی ورزش نظر دارند چون مردم پیگیر ورزش هستند و اینقدر که مردم روی ورزش حساس هستند، روی مسائل دیگر حساسیت ندارند.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس همچنین متذکر شد: شاید مردم وزیر فلان وزارتخانه را نشناسند اما مربی یک تیم معمولی فوتبال را می‌شناسند. وقتی این حساسیت هست، روسای جمهور هم باید حساس باشند. وقتی یک مقوله‌ای در راندمان کاری و تحصیلی مملکت ۴۰ تا ۵۰ درصد اثرگذار است یعنی خیلی مهم است. بحثمن بحثسیاسی و اقتصادی نیست، بلکه بحثورزشی و اجتماعی است چون ورزش یک پدیده اجتماعی است.

انصاری‌فرد در پایان گفت: روسای جمهور ما به دلیل حساسیت زیاد مردم روی ورزش باید با ریزبینی و حساسیت بیشتر در حوزه ورزش وارد شوند و عمل کنند. الآن هم در جامعه جهانی می‌گویند ورزش یک صنعت است، صنعتی که در اقتصاد، فرهنگ، سیاست، اجتماع و بهداشت مهم است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز