خبرگزاری کار ایران

جام جهانی نوجوانان - امارات؛

نوجوانان ایران حذف شد / نیجریه نیمه اول کار را تمام کرد

asdasd
کد خبر : ۱۱۶۵۷۲

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان با شکست مقابل نیجریه با جام جهانی نوجوانان وداع کرد.

تیم ملی فوتبال نوجوانان کشورمان با متحمل شدن شکست سنگین مقابل نیجریه با جام جهانی نوجوانان وداع کرد.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال نوجوانان کشورمان که از ساعت ۱۹:۳۰ در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی نوجوانان به مصاف نیجریه رفته بود در همان نیمه نخست با دریافت ۳ گل کار خود را برای صعود به نوعی تمام شده دیدند.

اوکن در دقیقه ۲۳ با اشتباهی که خط دفاع و دروازه بان ایران مرتکب شدند گل نخست را برای نیجریه به ثمر رساند. ایهاناچو در دقیقه ۲۵ موفق شد از پشت محوطه جریمه دومین گل را نیز وارد دروازه ایران کند تا عملا کار شاگردان دوستی مهر را تمام کند. اما این پایان کار نبود چراکه موسی محمد در دقیقه ۴۲ با استفاده از اشتباه مدافع نوجوان کشورمان سومین گل را هم وارد دروازه ما کرد تا نیمه نخست با شکست سنگین نوجوانان ایران همراه باشد.

با شروع نیمه دوم ملی پوشان ایران با تدابیر دوستی مهر به دنبال جبرن ناکامی نیمه نخست بودند ولی تیم نیجریه منسجم و تاکتیکی عمل می کرد. اگرچه برتری محسوس با نوجوانان ایران بود و تقریبا تا دقایقی روی نیمه حریف شاهد خیمه بچه ها بودیم ولی این نیجریه بود که بار دیگر در گلزنی موفق عمل کرد و در دقیقه ۳۱ نیمه دوم یحیی موفق شد گل چهارم را هم با شوتی از راه دور به ثمر برساند تا کار را برای ایران تمام کند.

هر چند ملی پوشان ایران در دقیقه ۳۸ نیمه دوم توسط قلی زاده موفق شدند دروازه نیجریه را باز کنند ولی این گل نتوانست بار سنگین این شکست را کمتر کند و نوجوانان کشورمان وداع تلخی با جام جهانی داشتند.

همچنین در سایر دیدارهای برگزار شده امروز ساحل عاج، اروگوئه و آرژانتین موفق شدند با برتری بر رقبای خود مجوز حضور در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی را کسب کنند.

شب گذشته نیز تیم های برزیل،سوئد، مکزیک و هندوراس نیز موفق شدند به مرحله یک چهارم نهایی صعود کنند.

نتایج کامل دیدارهای امروز مرحله یک هشتم به این شرح رقم خورد:

مراکش یک - ساحل‌عاج ۲

اروگوئه ۴ - اسلواکی ۲

آرژانتین ۳ - تونس یک

یجریه ۴ - ایران یک

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز