خبرگزاری کار ایران

مرحله یک شانزدهم جام حذفی؛

جدال هیجانی اکبر اوتی با علی دایی / دربی داغ تبریزی‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۸۶۱

علی دایی را به دلیل محرومیت همراه خود ندارد. در این بلبشو رویانیان هم استعفا داده و باشگاه پرسپولیس شرایط چندان خوبی ندارد و با این وضعیت باید به مصاف تیم تازه تأسیس پدیده برود.

جام حذفی با حضور تیم‌های لیگ برتری از فردا شکل جدی تری به خود خواهد گرفت و باید منتظر اتفاقات جالبی هم در این بازی‌ها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حساس ترین بازی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی پرسپولیس میزبان پدیده مشهد است. پرسپولیس امسال در لیگ نتایج خوبی کسب کرده و پس از چند سال در بین مدعیان قهرمانی قرار گرفته است. پرسپولیس البته این روزها حواشی بسیار زیادی دارد و به دلیل اتفاقات بازی این تیم مقابل صبای قم و داماش گیلان هم از این تیم کسر امتیاز شده و هم علی دایی را به دلیل محرومیت همراه خود ندارد. در این بلبشو رویانیان هم استعفا داده و باشگاه پرسپولیس شرایط چندان خوبی ندارد و با این وضعیت باید به مصاف تیم تازه تأسیس پدیده برود.

اکبر میثاقیان در آن سوی میدان شاگردانش را برای خلق یک شگفتی آماده کرده است. روحیات اکبر آقا اینگونه است که همواره مقابل تیم‌های بزرگ دنبال نتایج خوب است اما تیم تازه تأسیس پدیده با هدایت میثاقیان تا این لحظه در لیگ یک نتایج خوبی کسب نکرده و نتوانسته انتظارات را برآورده کند به همین دلیل فشار به این زیادی روی اکبرآقا و شاگردانش است و روز راحتی در تهران نخواهند داشت هرچند که دوست دارند روز سختی رابرای پرسپولیس رقم بزنند.

پرسپولیس و پدیده بدون تردید یکی از جذاب ترین بازی‌های این مرحله جام حذفی خواهد بود و باید منتظر لحظات جذابی در این دیدار باشیم. پرسپولیس امسال به دنبال هر دو جام است و قطعا مقابل پدیده با تمام قدرت وارد میدان خواهد شد تا شروع خوبی در جام حذفی داشته باشد اما پدیده هم با حضور اکبر میثاقیان و بازیکنان با تجربه ای که دارد، نمی خواهد به راحتی این موقعیت بزرگ را از دست بدهد و قطعا با تمام توان و انرژی به مصاف پرسپولیس در ورزشگاه آزادی خواهدرفت.

دیگر بازی مهم این مرحله را ماشین‌سازی و تراکتورسازی برگزار خواهند کرد این بازی را باید دربی تبریز بدانیم و هر دو تیم انگیزه های زیادی برای موفقیت در این مرحله دارند چرا که ماشین سازی و تراکتورسازی از قدیم رقابت خاصی با یکدیگر داشته اند و امروز هم برای شکست دادن رقیب دیرینه انگیزه های خاصی خواهند داشت.

بازی حساس دیگر این مرحله در آبادان برگزار خواهد شد جایی که صنعت نفت بحران زده میزبان سپاهان اصفهان سرحال آماده خواهد بود. صنعت نفت با ابراهیم قاسم پور در این فصل بسیار ضعیف و دور از انتظار ظاهر شده و نتوانسته نتایج مطلوبی کسب کند و اگر نتواند از سد سپاهان در جام حذفی بگذرد، شرایط قاسمپور و صنعت نفت بحرانی تر از آنچه که هست، خواهد شد. در مقابل سپاهان هم همواره یکی از مدعیان اصلی جام حذفی درسالهای اخیر بوده و تمام تلاش خودش را خواهد کرد تا در آبادان صنعت نفت را شکست داده و به مرحله بعدی مسابقات صعود کند.

همچنین با توجه به انصراف تیم فجر سپاسی شیراز مقابل فولاد نوین اهواز در مرحله یک شانزدهم، دیدار روز چهارشنبه یکم آبانماه لغو و تیم فولاد نوین اهواز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. همچنین به دلیل انصراف تیم طیور هرمزگان مقابل گسترش فولاد تبریز از سری مسابقات جام حذفی کشور، دیدار روز هفتم آبانماه لغو و تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.

برنامه دیدارهای مرحله یک شانزدهم جام حذفی به شرح زیر است:

چهارشنبه اول آبان ماه ۱۳۹۲

پرسپولیس - پدیده مشهد(ورزشگاه آزادی تهران) ساعت ۱۶:۴۵

راه آهن - تالار وحدت همدان(ورزشگاه اکباتان تهران) ساعت ۱۵

سایپا - نفت مسجد سلیمان(ورزشگاه انقلاب کرج) ساعت ۱۵

الوند همدان - استقلال خوزستان(ورزشگاه قدس همدان) ساعت ۱۵

داماش گیلان - یزد لوله(ورزشگاه عضدی رشت) ساعت ۱۵

نفت تهران - داماش ایرانیان(ورزشگاه دستگردی تهران) ساعت ۱۵

ماشین سازی تبریز - تراکتورسازی(ورزشگاه یادگار امام تبریز) ساعت ۱۵

صنعت نفت آبادان - سپاهان(ورزشگاه تختی آبادان) ساعت ۱۵

صبای قم - نفت امیدیه(ورزشگاه یادگار امام قم) ساعت ۱۵

ملوان انزلی - مس رفسنجان(ورزشگاه تختی انزلی) ساعت ۱۵

فولاد خوزستان - فولاد یزد(ورزشگاه تختی اهواز) ساعت ۱۵

پیام صنعت آمل - ذوب آهن(ورزشگاه متعاقبا اعلام خواهد شد) ساعت ۱۵

شهرداری دزفول - مس کرمان(ورزشگاه تختی اهواز) ساعت ۱۵

استقلال - کاسپین قزوین(ورزشگاه و ساعت بازی متعاقبا اعلام خواهد شد).

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز