خبرگزاری کار ایران

خود کرده را تدبیر نیست؛

قلیچ: رحمتی از زیاد بازی‌کردن خسته شده / طرفدار سرسخت سید بودم

asdasd
کد خبر : ۱۱۴۲۴۴

رحمتی یک گلر ششدانگ بود و همیشه طرفدار سرسخت او بودم و از بازی‌های رحمتی لذت می‌بردم اما نمی‌دانم چه اتفاقی برای رحمتی افتاده که اینطوری شده و چنین گل‌هایی می‌خورد.

دروازه‌بان سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی کردن زید سید مهدی رحمتی را خسته کرده است.

وحید قلیچ در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فکر می‌کنم سیدمهدی رحمتی به خاطر زیاد بازی کردن خسته شده و این گل‌ها را می‌خورد. اگر دقت کنید چند سال است رحمتی در استقلال تنهاست و رقیب آنچنانی ندارد که تهدیدش کند و خیالش راحت است که همیشه است و تحت هر شرایطی بازی می‌کند. این مسائل به مربی‌اش برمی‌گردد ضمن اینکه مشکلی که برای رحمتی در تیم ملی به وجود آمد هم تأثیرگذار بود و همه این مسائل دست به دست هم داد تا گل‌هایی بخورد که قبلا نمی‌خورد و همه این توپ‌ها را می‌گرفت.

وی افزود: مهدی رحمتی یک دروازه‌بان شوت‌گیر بود اما الآن همه شوت‌ها را گل می‌خورد و این مسئله به مربی‌اش برمی‌گردد که روحیه‌اش را بالا ببرد چون دروازه‌بان ۴۰ درصد یک تیم است. رحمتی یک گلر ششدانگ بود و همیشه طرفدار سرسخت او بودم و از بازی‌های رحمتی لذت می‌بردم اما نمی‌دانم چه اتفاقی برای رحمتی افتاده که اینطوری شده و چنین گل‌هایی می‌خورد.

قلیچ همچنین متذکر شد: به هر حال رحمتی بازی‌های تیم ملی را از تلویزیون می‌بیند و این مسئله روی روح و روانش تأثیر می‌گذارد چراکه کاری هم از دستش برنمی‌آید چون خود کرده را تدبیر نیست.

وی در پایان تاکید کرد: شما ببینید دانیال داوری چی هست که دوباره رحمان احمدی درون دروازه می‌ایستد. رحمتی این مسائل را می‌بیند و روی روح و روانش تأثیر می‌گذارد و نمی‌تواند حرف دلش را بزند و همین مسائل تمرکز او را به هم می‌زند و چنین گل‌هایی می‌خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز