خبرگزاری کار ایران

بازیکنان میثاق لیاقت بهترین‌ها را دارند؛

خوراکچی: می‌خواهیم با تثبیت جایگاه خود به تعطیلات برویم

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۵۶

ما هیچ ادعایی نداریم و تلاش می‌کنیم خود را در بالای جدول نگه داریم. همه تیم‌های حاضر در لیگ خوب هستند و امیدوارم تیمی که شایسته است، قهرمان شود.

سرمربی تیم فوتسال میثاق تهران گفت: قبل از بازی با تأسیسات دریایی می‌دانستیم بازی سختی داریم اما فکر نمی‌کردیم کار اینقدر سخت باشد.

محمود خوراکچی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: در نیمه اول کار ما خیلی سخت بود و تمرکز لازم را نداشتیم. تأسیسات دریایی در نیمه اول چند موقعیت داشت که با درخشش دروازه‌بان ما گل نشد. در بین دو نیمه نقاط ضعف و قوت حریف را به بچه‌ها گفتیم و چهره واقعی میثاق نمایان شد و ۳ گل زدیم و پیروز شدیم.

وی افزود: بچه‌های ما شرایط بدنی خوبی دارند چون در ۵ بازی که انجام داده‌ایم در ثانیه‌های آخر گل زدیم که نشان می‌دهد بچه‌ها توانایی بدنی بالایی دارند. برای اولین بار در ایران دست به کار جالبی زدیم. تأسیسات دریایی عقب افتاده بود و گلر خودش را بیرون کشید و ۵ نفره بازی کرد و بلافاصله ما هم همین کار را انجام دادیم و مقابل آنها ۵ نفره و بدون گلر بازی کردیم که این مسئله به خاطر توانایی من نیست، بلکه به دلیل توانایی بازیکنان میثاق است و بچه‌های ما لیاقت بهترین‌ها را دارند.

سرمربی میثاق در مورد بازی بعدی تیمش مقابل هلال‌احمر گفت: هلال احمر موقعیت نسبتا خوبی در جدول دارد و ما هم نیاز به این ۳ امتیاز داریم تا هم موقعیت خود را در جدول تثبیت کنیم و هم با روحیه‌ای خوب به تعطیلات ۲۰ روزه برویم. ما در هر بازی برای برد تلاش می‌کنیم و برنامه‌ریزی داریم و با بازیکنان خوبی که داریم، نتیجه می‌گیریم.

خوراکچی در پایان گفت: باشگاه حمایت لازم را از ما دارد و تا آنجایی که می‌تواند دریغ نمی‌کند. با این تیم تماشاگران فوق‌العاده شاداب می‌شوند و توانسته‌ایم امانت‌دار خوبی برای مردم منطقه ۱۱ باشیم. ما هیچ ادعایی نداریم و تلاش می‌کنیم خود را در بالای جدول نگه داریم. همه تیم‌های حاضر در لیگ خوب هستند و امیدوارم تیمی که شایسته است، قهرمان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز