خبرگزاری کار ایران

بازگشت هیجان به فوتبال مشهد؛

دربی مشهدی‌ها در ورزشگاه ثامن

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۱۳۹

تصور بازگشت شور و هیجان به فوتبال خراسان چندان دور از ذهن نبود. حالا زمان این شهرآورد فرا رسیده و یکشنبه هفته آینده ۱۴ مهرماه، دو تیم مشهدی به مصاف هم خواهند رفت.

چند سالی می‌شود مشهد شاهد برگزاری یک داربی پر هیجان و حساس در فوتبال خود نبوده و حالا این طلسم در حال شکسته شدن است.

به گزارش ایلنا، پس از قرعه کشی لیگ دسته اول و مشخص شدن این موضوع که تیم های سیاه جامگان و پدیده مشهد در یک گروه قرار دارند تصور بازگشت شور و هیجان به فوتبال خراسان چندان دور از ذهن نبود. حالا زمان این شهرآورد فرا رسیده و یکشنبه هفته آینده ۱۴ مهرماه، دو تیم مشهدی به مصاف هم خواهند رفت.

در یک سو اکبر میثاقیان مربی با تجربه ای که شاید بتوان او را استاد آوردن تیم های لیگ یک به لیگ برتر دانست، حضور دارد و در طرف دیگر زمین، شاگردان محمدرضا مهاجری هستند که امسال با اقتدار کامل از لیگ دسته ۲ به لیگ دسته یک صعود کردند. بر روی کاغذ شاید شانس پدیده به دلیل حضور چهره های سرشناس و باتجربه در ترکیب تیم، برای پیروزی بیشتر باشد ولی نباید از این نکته غافل شد که سیاه جامگان هم در دو دیدار گذشته خود نشان دادند حریفی دست و پا بسته نیستند و حرف های زیادی برای گفتن دارند.

اکبر میثاقیان:

امیدوارم ما پیروز میدان باشیم

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد گفت: تیم پدیده از زمان تاسیس تاکنون دو بازی رسمی انجام داده که خوشبختانه در این دو مسابقه به انسجام قابل قبولی رسیده ایم.

اکبر میثاقیان در خصوص وضعیت تیمش پیش از داربی مشهد اظهار داشت: ما از بازیکنان خوب و توانمندی بهره می بریم، اگر چه بازی نخست را واگذار کردیم ولی همین باخت باعثشد یاران پدیده باهوش تر از قبل به میدان بروند و بازی دوم را با پیروزی به پایان بردیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این داربی با حضور دو تیم از خانواده فوتبال خراسان انجام می شود، گفت: با مجموعه باشگاه سیاه جامگان رفاقت دیرینه ای دارم و برای همه آن ها احترام خاصی قاتل هستم، در مجموع امیدواریم بازی خوب و تماشاگر پسندی را شاهد باشیم و در نهایت پیروزی را از آن خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده مشهد افزود: فیلم بازی گذشته سیاه جامگان را مرور کردیم، آن ها تیم جوان و سخت کوشی هستند که فوتبال با کیفیتی را انجام می دهند. در مسابقه روز یکشنبه هر تیمی که دوندگی بیشتری داشته باشد و بتواند با فکر و درایت بازی را پیش ببرد پیروز میدان خواهد بود.

حسینی:

داربی مشهد رقابت دو باشگاه از یک خانواده است

مدیر سازمان فوتبال باشگاه سیاه جامگان خراسان رضوی هم در خصوص این بازی گفت: امیدوارم این داربی با حضور نمایندگان خراسان هر چه زودتر در لیگ برتر برگزار شود.

سید هاشم حسینی در آستانه دیدار تیم های پدید و سیاه جامگان با اشاره به این که دو باشگاه از یک خانواده هستند، اظهار داشت: ارتباط بسیار خوب و دوستانه ای با کادر مدیریتی و فنی باشگاه پدیده داریم و مطمئنا در این بازی مشکل خاصی وجود نخواهد داشت. تیم ما از بازیکنان جوان با مهارت های بالا تشکیل شده و برای این مسابقه آمادگی کامل داریم، هر چند دو بازیکن مصدوم در جمع یاران ما هستند ولی قطعا برای این بازی مشکل نخواهیم داشت.

حسینی درباره باشگاه پدیده گفت: تیم فوتبال پدیده از کادر فنی و مدیریتی و همچنین بازیکنان بسیار خوبی بهره می برد و قطعا بازی این دو تیم رقابتی جذاب و تماشاگر پسند خواهد بود.

رییس سازمان فوتبال باشگاه سیاه جامگان افزود: هر چند حضور ۳ تیم از خراسان رضوی در لیگ دسته اول نقطه قوت محسوب می شود ولی ای کاش بتوانیم هر چه زودتر اینگونه دارابی ها را در لیگ برتر برگزار نماییم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز