خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی آرامش خودش را حفظ کند؛

پورحیدری: به بچه های استقلال برخورده / در سئول مفت باختیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۱۸۹

قلعه نویی گفته خیلی ها از حضور استقلال در جمع ۴ تیم برتر آسیا ناراحت هستند. به هر حال روی امیر فشار زیادی است و کمبودهایی که در استقلال هست، فشار می آورد.

مدیرفنی تیم فوتبال استقلال گفت: شکست مقابل اف سی سئول به بچه های ما برخورده چون تیمی نبود که ۲ گل به ما بزند و ما گل نزنیم.

منصور پورحیدری در گفتگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب اظهار داشت: بازیکنان استقلال از روز شنبه که به ایران رسیدند، تمرینات را شروع کردند. واقعا به بچه های ما برخورده چون اف سی سئول تیمی نبود که ۲ گل به استقلال بزند و ما گل نزنیم. اگر مقایسه ای بین بوریرام و اف سی سئول داشته باشیم باید بگویم انسجام تیم تایلندی بیشتر بود اما باختی که بچه های ما در سئول دادند، روی فوتبال خوب حریف نبود.

وی افزود: تمام تلاش کادر فنی این است که آرامش به بچه ها برگردد و با تمرکز کار را در ورزشگاه آزادی شروع کنند. یک مقدار امیدوار هستیم که در بازی برگشت نتیجه خوبی بگیریم، اما شرط اصلی این است که بچه ها گل نخورند و با آرامش بازی کنند، اینکه احساسی کار کنند یا مردم به تیم فشار بیاورند اصلا خوب نیست. مردم همیشه از تیم استقبال و حمایت کرده اند اما در این بازی نباید از دقیقه یک به بچه ها فشار بیاورند بلکه حمایت کنند چون می شود این تیم کره ای را برد.

پورحیدری در مورد غیبت نکونام و تیموریان در این دیدار گفت: طبیعی است وقتی تیم کامل نباشد، دست کادر فنی بسته است، به خصوص نکونام و تیموریان که بازیکنان تأثیرگذاری هستند اما بازیکنان جایگزین برای آنها داریم که در این چند روزه خیلی خوب و با انگیزه کار کرده اند. تیم کره ای در سئول مفت برد و اینجوری گل خوردن مفت بازی است اما در تهران دنبال جبران هستیم.

وی در پایان در ارتباط با حرف های اخیر امیر قلعه نویی گفت: قلعه نویی گفته خیلی ها از حضور استقلال در جمع ۴ تیم برتر آسیا ناراحت هستند. به هر حال روی امیر فشار زیادی است و کمبودهایی که در استقلال هست، فشار می آورد. امیر هر روز با بچه ها در تماس است و بچه مدام غر غر می کنند و این مسائل بی اثر نیست. اگر قلعه نویی یا فتح الله زاده حرفی می زنند واقعا مشکلات هست و فشار می آید. به نظرم قلعه نویی باید در این شرایط آرامش داشته باشد و تمرکزش را روی مسائل فنی بگذارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز