خبرگزاری کار ایران

مهم رضایت دایی است اما از خودم راضی هستم؛

پیام صادقیان: برای شکست فجر هم قسم شده‌ایم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۷۷

پرسپولیس هفته سختی را پشت سر گذاشت و تمام بچه ها همدل و هم قسم شده ایم که فجر سپاسی را ببریم. مطمئن هستم که بچه های تیم تمام تلاش خودشان را می کنند تا موفق شویم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تمام بچه ها همدل و هم قسم شده ایم که فجر سپاسی را ببریم.

پیام صادقیان درگفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: پرسپولیس هفته سختی را پشت سر گذاشت و تمام بچه ها همدل و هم قسم شده ایم که فجر سپاسی را ببریم. مطمئن هستم که بچه های تیم تمام تلاش خودشان را می کنند تا موفق شویم. هیچ کسی جز خدا و هواداران پشت ما نیست و با قدرت جلو می رویم تا ۳ امتیاز بازی خانگی با فجر سپاسی را بگیریم.

وی در مورد فجر سپاسی گفت: به نظر من فجر سپاسی تیم خوبی است وبازی قبلی اش را برده و روحیه بالایی دارد اما مطمئناً برای کسب ۳ امتیاز به میدان می رویم. ما در این بازی خانگی فقط دنبال برد هستیم. همه بچه ها منتظرند تا فردا بشود و با یک بازی خوب و تماشاگرپسند در آزادی ۳ امتیاز رابگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

هفته ای که گذشت حواشی بسیار زیادی برای ما به همراه داشت اما بچه ها خودشان را جمع و جور کرده اند. بچه ها با هم صحبت کردند تا این بازی را با موفقیت پشت سر بگذاریم و به امید خدا ۳ امتیاز را می گیریم.

صادقیان در پایان گفت: برای گلزنی در این بازی انگیزه خاصی دارم تا با کمک بچه ها گل بزنم. تا اینجای کار از عملکرد خودم در پرسپولیس راضی بوده ام اما مهم رضایت علی آقا است. کار کردن با دایی لذت بخش است. علی آقا در کارش پشتکار دارد و معرفت و رفاقت خوبی که با بچه ها دارد و حمایتی که از ما می کند مرا جذب می کند. دایی برای بچه ها مرام و معرفت گذشته و بچه ها تا الان جواب محبت و معرفت دایی را داده اند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز