خبرگزاری کار ایران

انتقادات از پرسپولیس طبیعی است؛

پنجعلی: بچه‌ها اراده کرده‌اند قهرمان شوند / ضعف تیم‌های مقابل لذت ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۱۳

مدیر عامل سپاهان استعفا داده اما جلوی ما تمام مشکلات تیم‌ها حل می‌شود. بچه‌ها می‌دانند باید تمرکز کنند و به مشکلات حریف نباید دقت کنند چون برای یک تیم حرفه‌ای خوب نیست به مشکلات حریفش فکر کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی‌های ما نشان می‌دهد که تیم از نظر روحی و روانی و کارهای گروهی رو به رشد است.

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: شرایط تیم ما در حال حاضر خوب است و بازی‌های ما نشان می‌دهد که پرسپولیس از نظر روحی و روانی و کارهای گروهی رو به رشد است و داریم به بلوغ فنی می‌رسیم. در حال حاضر مشکل خاصی نداریم و آرامش به تیم حاکم است و تمرینات تیم مرتب انجام می‌شود. بچه‌ها با هم رفیق هستند و اراده کرده‌اند امسال قهرمان شوند.

وی در مورد انتقادات از پرسپولیس در هفته‌های قبل گفت: این انتقادات فقط روی پرسپولیس است و وقتی تیم‌های دیگر می‌بازند، صحبتی نمی‌شود، البته این انتقادات از پرسپولیس طبیعی است چون تیم پرطرفداری است و انتقادات زیاد است. اگر انتقاد سازنده باشد، خوب است و به تیم کمک می کند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تأثیر خلعتبری روی این تیم گفت: هر بازیکنی توانایی‌های خاص خودش را دارد و واقعیت این است که خلعتبری از مهره‌های ارزشمند فوتبال ما و تیم ملی است و به خاطر توانایی‌هایش او را گرفتیم. خلعتبری در پرسپولیس خوب شروع کرد اما تازه به تیم ما اضافه شده و روزهای بهتری خواهد داشت چون توانایی‌های زیادی دارد.

پنجعلی در پایان در مورد بازی بعدی تیمش مقابل سپاهان گفت: سپاهان یک تیم خوب است که همیشه مدعی بوده، اما همه تیم‌ها برای ما سخت هستند چون انگیزه بالایی دارند. بچه‌های ما درک کرده‌اند که همه بازی‌ها سخت است و باید با تمرکز و برای ۳ امتیاز بازی کنند. الآن مدیر عامل سپاهان استعفا داده اما جلوی ما تمام مشکلات تیم‌ها حل می‌شود. بچه‌ها می‌دانند باید تمرکز کنند و به مشکلات حریف نباید دقت کنند چون برای یک تیم حرفه‌ای خوب نیست به مشکلات حریفش فکر کند. ما فقط به بازی‌های خودمان و آینده تیم فکر می‌کنیم و دوست داریم همه تیم‌ها بدون مشکل جلوی ما قرار بگیرند. ما از ضعف تیم‌های مقابل لذت نمی‌بریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز