خبرگزاری کار ایران

با حذف استقلال دنیا به آخر نمی‌رسد؛

تیموریان: استقلال پتانسیل قهرمانی در آسیا را دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۱۰۲

به نظر من بوریرام تیم خیلی خوبی بود و در ایران کمی بهتر از استقلال بازی کرد اما مهم نتیجه بود که استقلال برد. امیدواریم در تایلند استقلال با یک بازی خوب ۳ امتیاز را بگیرد.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با بوریرام تایلند برای استقلال یک بازی آسیایی و ملی است و با لیگ خیلی فرق دارد.

سرژیک تیموریان در گفتگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: استقلال در بازی های اخیر لیگ خوب نتیجه نگرفته اما بازی با بوریرام تایلند برای استقلال یک بازی آسیایی و ملی است و با لیگ خیلی فرق دارد و بچه های تیم اگر تمرکز خودشان را حفظ کنند، می توانند در تایلند هم برنده شوند.

وی در مورد مشکلات مالی آبی‌ها هم گفت: مشکلات مالی که استقلالی ها می‌گویند، برای همه تیم ها هست چون هیچ کدام از باشگاه های ایرانی پول ندارند که به بازیکنان خود بدهند اما چون بازی با بوریرام تایلند برای استقلالی ها یک بازی ملی است، بچه‌ها می‌توانند این مشکلات را فراموش کرده و در خانه حریف برنده شوند و به مرحله بعدی مسابقات صعود کنند.

وی در مورد بوریرام گفت: به نظر من بوریرام تیم خیلی خوبی بود و در ایران کمی بهتر از استقلال بازی کرد اما مهم نتیجه بود که استقلال برد. امیدواریم در تایلند استقلال با یک بازی خوب ۳ امتیاز را بگیرد. البته مصدومان استقلال هم مشکل ساز هستند و در لیگ هم این مشکل گریبان تیم را گرفت اما آقای قلعه‌نویی مربی بزرگی است و با نظراتی که دارد، می تواند در این بازی موفق شود.

تیموریان در پایان گفت: اگر استقلال در این مرحله حذف شود هم دنیا به آخر نمی رسد. خیلی از تیم‌های ایران در آسیا بودند و حذف شدند اما باید بیشتر سرمایه گذاری کرد و زحمت کشید تا بدون اینکه استرس داشته باشند در آسیا نتیجه بگیرند. امسال هدف گذاری استقلال لیگ قهرمانان آسیا است مضاف براینکه مردم لیگ را هم دوست دارند اما استقلال روی آسیا تمرکز کرده و پتانسیل قهرمانی در آسیا را هم دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز