خبرگزاری کار ایران

عباسی خبر داد:

ایرانسل تا پایان سال بخش بیشتری از روستاییان را تحت پوشش شبکه ملی اطلاعات قرار خواهد داد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۰۲

مدیرعامل شرکت ایرانسل گفت: تا آخر سال 410 سایت جدید در روستاهای کشور راه‌اندازی می‌شود که در نتیجه بخش بیشتری از روستاییان تحت پوشش شبکه ملی اطلاعات قرار خواهند گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بیژن عباسی آرند، مدیرعامل شرکت ایرانسل در مراسم رونمایی از دسترسی 1034 روستا به شبکه ملی اطلاعات که در محل این شرکت برگزار شد اظهار داشتک با افتتاح 306 سایت، اینک 1034 روستای دیگر به شبکه ملی اطلاعات ایرانسل ملحق شدند و تا پایان سال 410 سایت جدید در روستاهای کشور راه‌اندازی می‌شود که در نتیجه بخش بیشتری از روستاییان تحت پوشش شبکه ملی اطلاعات قرار خواهند گرفت.

در ادامه این مراسم، جمالی‌نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهداری‌های کشور گفت: توسعه پایدار و واقعی نیازمند توزیع متوازن جمعیت است که لازمه تحقق آن توزیع مناسب امکانات است. اگر به سمت روستاهای هوشمند و الکترونیک نرویم نمی‌توانیم از توزیع  مناسب امکانات صحبت کنیم و ایرانسل در این خصوص، کمک بسیاری کرده است.

جمالی‌نژاد تاکید کرد: یکی از اهداف ما در وزارت کشور حرکت به سوی روستاهای هوشمند و الکترونیک است و من از ایرانسل بابت همکاری برای اجرای این هدف، سپاسگزارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز