خبرگزاری کار ایران

پلاک مطمئن ترین خدمات را ارائه می دهد/ اگر ناراضی بودید پول‌تان را پس بگیرید

asdasd
کد خبر : ۶۵۲۷۰۸

همزمان با نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ)، با بابک مقدم مدیرعامل استارت آپ پلاک درباره فعالیت استارتاپ‌ها در این نمایشگاه و خدماتی که شرکت پلاک به گپ و گفتی دوستانه پرداختیم و وی با تشریح فعالیت‌های استارتاپ‌ها درباره برخی از فعالیت‌های شرکت خود نیز توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بابک مقدم مدیرعامل استارت آپ پلاک با بیان اینکه پلاک یک سامانه درخواست آنلاین خدمات در محل بوده و تلاشش در جهت رضایت مشتریان است، گفت: تعمیرات تلفن همراه، نقاشی، لوله کشی، کارواش، بازسازی منزل، حمل بار، اسباب کشی و خدمات حیوانات خانگی از جمله خدماتی است که شرکت ما به مشتریان ارائه می‌کند. البته با‌توجه به اینکه تلفن همراه حاوی اطلاعات شخصی بوده که ممکن است گاهی اوقات افراد برای تعمیر گوشی خود به هر فروشگاهی اعتماد نکنند، پلاک این امکان را فراهم کرده تا متخصص با تمام تجهیزات مورد نیاز در محل حاضر شود و گوشی همراه شما را در حضور خودتان تعمیر کند.

وی در ادامه افزود: شرکت پلاک از اسفند ماه ۹۵ کار خودش را آغاز کرده و در حال حاضر در شهرهای تهران، کرج، اصفهان و شیراز فعال است و با وجود اینکه از زمان آغاز فعالیت ما زمان زیادی نمی‌گذرد، به دستاورد های خوبی دست پیدا کردیم که از آنها می‌توان به دریافت مقام برترین اپلیکیشن کسب و کار ایران در جشنواره وب و همچنین انتخاب از سوی همشهری جوان به‌عنوان اپلیکیشن کسب و کار خلاقانه اشاره کرد.

پلاک مطمئن ترین خدمات را ارائه می دهد/ اگر ناراضی بودید پول‌تان را پس بگیرید

مدیرعامل استارت آپ پلاک در بخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: سعی ما کسب رضایت مشتری بوده و به‌همین منظور خدماتمان را تضمین می‌کنیم. فعالیت شرکت ما به این صورت نیست که تنها مشتری را به تعمیرکار وصل کنیم و اگر بعد از ارائه خدمات به مشتری، به هر دلیلی نارضایتی ایجاد شود، مشتریان می‌توانند با شماره گیری ۲۸۴۲۴ نارضایتی خود را اعلام کنند و به این صورت پلاک یک سرویس رایگان را به آنها هدیه می‌دهد و اگر بازهم ناراضی بودند، کل وجه به آنها بازگردانده می‌شود.البته لازم است بگویم که گروه بنیان گذاران شرکت پلاک تلفیقی از مدیران سابق دیجی کالا و هولدینگ صبا ایده هستند و این موارد سیاست هایی است که ما سعی کردیم آنها را از تجربیات گذشته به پلاک بیاوریم و ما با سرمایه گذاری شرکت صبا ایده توانستیم در مدت بسیار کم به درخواست های بالا دست پیدا کنیم.

وی افزود: شرکت پلاک خوشبختانه غیر از اینکه نماد اعتماد الکترونیکی دو ستاره را دارد؛ به طور رسمی عضو اتحادیه کشوری کسب وکار های مجازی است که زیر نظر اتاق اصناف فعالیت می‌کند و این موجب شده است که ما نه تنها قوانین کسب و کار های سنتی را رعایت کنیم بلکه مضاف بر آن بر اساس خطوط اتحادیه عمل کنیم. اما بهترین گواه رضایت مشتریان برای ما نظرات و کامنت‌هایی هست که خودشان روی سایت یا اپلیکیشن گذاشته‌اند و اگر به آنها مراجعه کنید، می‌توانید نظرات آنها را ببینید. در پلاک ما لوکس ترین یا ارزانترین خدمات را نمی‌دهیم بلکه مطمئن ترین را ارائه می‌کنیم. چراکه تمامی دوستانی که با ما کار می‌کنند «گواهی عدم سوء پیشینه» و «گواهی رضایت کارفرمای سابق» را دارا بوده و قبل از شروع به کار آنلاین، در سیتم آفلاین امتحان می‌شوند.

پلاک مطمئن ترین خدمات را ارائه می دهد/ اگر ناراضی بودید پول‌تان را پس بگیرید

بابک مقدم در ادامه درباره حضور در نمایشگاه الکامپ گفت: نمایشگاه الکامپ یک نمایشگاه تخصصی بوده که مدتی است استارت‌آپ ها را مورد توجه خود قرار داده و شرکت ما اولین بار است که در این نمایشگاه حضور پیدا کرده است و ازین بابت خوشحالیم. چراکه این نمایشگاه به استارت آپ هایی که دنبال جذب سرمایه گذارهستند؛ فرصت ارائه خود را می‌دهد و همچنین برای استارت‌آپ‌های دیگر موقعیت پیدا کردن شرکای تجاری را ایجاد می‌کند. بنده معتقدم که بازار خدمات اینترنتی باید به قدری بزرگ شود که رقابت در آنها معنی پیدا کند و این گونه نمایشگاه‌ها سبب می‌شود تا ما به این تفاهمات دست پیدا کنیم.

پلاک مطمئن ترین خدمات را ارائه می دهد/ اگر ناراضی بودید پول‌تان را پس بگیرید

وی افزود: خوشبختانه در این نمایشگاه خیلی از شرکت ها درخواست همکاری با پلاک را داشتند و در عین حال پلاک هم پذیرای استارت آپ‌های جوان زیادی بود. به‌عنوان مثال ما در حال حاضر با خشکشویی‌های آنلاین پاکلین، واشلین و ببر و بشور در ارتباط هستیم و از شرکت‌های کارواش هم پذیرای اسفنج و کلیر هستیم. در این نمایشگاه هم به این نتیجه رسیدیم که با شرکت‌های آنلاین همکاری کنیم و در عین حال معتقدیم استارت‌آپ‌هایی که جا افتاده اند باید با استارت آپ‌های نو پا همکاری کنند تا بتوانند رشد کنند. این موضوع فرصتی است که این نمایشگاه برای ما فراهم کرده و ازین موضوع خوشحالیم.

کاربران میتوانند از طریق وب سایت به آدرس http://www.pelak.com به اپلیکیشن پلاک دسترسی پیدا کنند و از خدمات آن بهره مند شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز