خبرگزاری کار ایران

هواداران پرسپولیس و استقلال سامانه 3030 دربی را با خانواده کنار هنرمندان و سرخابی‌ها تماشا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۵۹۸۶۲۰

مشترکان عضو سامانه 3030 پس از انتخاب از سوی ایرانسل دربی هشتاد و ششم را به همراه خانواده هایشان و در کنار بازیکنان پیشین استقلال و پرسپولیس و هنرمندان تماشا خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، حامی باشگاه های استقلال و پرسپولیس برنامه های ویژه ای برای هشتاد و ششمین دیدار این دو تیم در نظر گرفته و برای نخستین بار اعضای سامانه 3030 می توانند به همراه خانواده هایشان دربی را کنار پیشکسوتان مشهور این دو باشگاه و هنرمندان سرخابی تماشا کنند.

براساس برنامه ای که ایرانسل در نظر گرفته است ۱۰۰ نفر از  طرفداران دو تیم که در سامانه هواداری بیشترین‌ حمایت را از تیم محبوب خود داشته اند انتخاب شده تا دربی را در سالن امفی تئاتر ایرانسل و با حضور چهر هایی چون ناصر محمدخانی، مجتبی محرمی، فرشاد پیوس، ایمون زاید، آرش برهانی، پرویز مظلومی و دیگر هنرمندان پرسپولیسی و ‌استقلالی تماشا کنند.

در مراسم روز پنجشنبه قرعه کشی خودرو هیوندای توسان دربی قبل برگزار خواهد شد و از بین حاضران در سالن نیز به ۲۰ نفر، هر کدام مبلغ یک میلیون تومان اهدا خواهد شد و ۶۷ جایزه میلیونی دیگر هم بین اعضای سامانه قرعه کشی خواهد شد. ضمن اینکه یک جایزه ۸۶ میلیون تومانی نیز به قید قرعه به مشترکان سامانه 3030 اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز