خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل آسیاتک:

توسعه فضای کسب و کار برای استارت آپ ها یک ضرورت ملی است

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۵۷۹

پنجمین دوره انتخابات هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای هفتم دی­ماه 1396 برگزار می­شود. به جرات می توان گفت صنعت ICTو رایانه کشور از مدیران به­روز، باهوش و آینده­نگری بهره­مند است که می توانند آینده بهتری را برای این صنعت مهم، رقم بزنند و این موضوع، با بررسی وضعیت امروز این صنعت در کشور (در مقایسه با بسیاری از دیگر صنایع) به خوبی عیان می­گردد.

به گزارش ایلنا، محمد علی یوسفی‌­زاده مدیر عامل شرکت آسیاتک که از موفق ترین مدیران صنعت ICT کشور است، در گفتگویی با خبرنگار ما، یکی از  اهداف اصلی خود از شرکت در این انتخابات و کاندیدا شدن را توسعه فضای کسب و کار برای استارت آپ ها عنوان کرد.

وی با اشاره به رشد  و تاثیر جهانی این صنعت، تصمیمات مدیران صنعت ICT را بر اساس منافع ملی، حفظ حقوق سهامداران، کارکنان و مردم دانست و تاثیر همگرایی در راستای افزایش ضریب قدرت، نفوذ و سهم بازار را امری اجتناب ناپذیر دانست.

یوسفی زاده با تشریح اقدامات و برنامه­های خود، نزدیک ترشدن صنایع نوپا و استارت­آپ­ها در حوزه آی­تی به فضای مناسب در کسب­ و کارهای فعلی را از مهم­ترین این اهداف برشمرد.

مدیرعامل آسیاتک تقویت نیروی انسانی متخصص را به همراه توسعه و قابل استفاده کردن کلان ابزارها بر اساس چهار پایه اصلی نظام صنفی در روابط با حاکمیت را از دیگر اهدافی دانست که در این فرایند مبتنی و با تعریف قوانین جدید نظام صنفی رایانه ای  صورت می­پذیرد.

وی در پایان تاکید کرد: در نتیجه این فرآیند، توسعه کلانی در این حوزه روی خواهد داد که بدون شک اثرات مثبت این توسعه، بر تمامی سطوح کشور، بهبود کمی و کیفی کسب و کار و ارتقای کیفیت زندگی مردم عزیز میهنمان خواهد بود./ پایان خبر

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز