خبرگزاری کار ایران

به زعم زائران ایرانی؛ خدمات همراه اول برتر از اپراتورهای عراقی است

asdasd
کد خبر : ۱۳۹۱۹۱۲

اپراتور همراه اول در ایام اربعین سرویس‌دهی خوبی داشته و خدمات ارتباط دهی مناسبی برای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین فراهم کرده است.

اپراتور همراه اول در ایام اربعین سرویس‌دهی خوبی داشته و خدمات ارتباط دهی مناسبی برای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین فراهم کرده است. به گفته مشترکین این اپراتور تلفن همراه، همراه اول در مقایسه با اپراتورهای عراقی نیز آنتن‌دهی و خدمات بسیار باکیفیتی ارائه داده است.

به طور کلی بازخورد مشترکان شرکت کننده در مراسم برگزاری راهپیمایی اربعین از همراه اول بسیار مثبت و همراه با رضایت بوده است.

تجربه‌های به اشتراک گذاشته شده نیز نشان از رضایت مشترکان دارد و بیانگر آن است که همراه اول فقط شعار نداده بلکه در عمل نیز سرویس دهی مناسبی داشته است.

بسته نامحدود اینترنت برای شرکت‌کنندگان در راهپیمایی اربعین با استقبال چشم‌گیری مواجه شده و قیمت آن نیز بسیار مناسب است.

یکی از مشترکان همراه اول در توئیتی نوشته است: دست مریزاد ویژه به همراه اول که امکان دسترسی زائرین اربعین به اینترنت ارزان‌تر و بدون فیلتر را فراهم کرده است. ای کاش سایر متولیان امر نیز دست از سر اینترنت بردارند و حضور موثر ایرانیان در پلتفرم‌های جهانی را فرصتی ویژه برای نظام اسلامی قلمداد کنند نه تهدیدی همه جانبه.

کاربر دیگری توئیت کرده است: رومینگ همراه اول را فعال کرده‌ام و بسته نامحدود یک هفته‌ای خریده‌ام و بسیار راضی هستم و از سیم کارت زین هم 200 هزار تومان ارزانتر است. اما تنظیمات رومینگ را روی اتوماتیک قرار ندهید و شبکه اینترنت عراق را سرچ کنید.

یک کاربر نیز در توئیتی اشاره کرده است که تاکنون از همه نوع سیمکارتی استفاده کرده است اما هیچ یک مناسب‌تر و بهتر از رومینگ همراه اول نبوده است.

به زعم زائران ایرانی؛ خدمات همراه اول برتر از اپراتورهای عراقی است

به زعم زائران ایرانی؛ خدمات همراه اول برتر از اپراتورهای عراقی استبه زعم زائران ایرانی؛ خدمات همراه اول برتر از اپراتورهای عراقی استبه زعم زائران ایرانی؛ خدمات همراه اول برتر از اپراتورهای عراقی است

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز