خبرگزاری کار ایران

SCF در نمایشگاه کسب و کار

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۱۳۵۹

ایران کیش در نخستین نمایشگاه کسب و کار ایران که با محوریت دانش بنیان برگزار شد، محصول SCF خود و بانک تجارت را به نمایش گذاشت .

به گزارش ایلنا،scf یا به عبارتی دیگر Supply chain finance پلتفرمی در جهت تامین نقدینگی زنجیره های تامین است.

 این پلتفرم به عنوان یکی از نوآوری های مالی جدید، خدمتی است که فقط موسسات مالی حرفه ای قادر به تامین آن هستند.

  Scf   به معنای فراهم کردن پول و جریان‌های نقدی جهت انجام فرایندهای مختلف یک سازمان یا شرکت است، جریان مالی که از سوی یک بانک برای زنجیره تامین یک سازمان یا شرکت شکل می گیرد . سازو کار تامین مالی لازم میان بانک با شرکت مذکور(زنجیره تامین) نیاز به زیرساخت های فنی دارد که ایران کیش آن را فراهم کرده است.  این رویکرد حاصل اتحاد مدیریت مالی و مدیریت زنجیره تامین  است. در نخستین گام در راهکار scf ایران کیش، بانک تجارت و ساپکو این پلتفرم را اجرایی کرده اند و شرکت ایران کیش بستر و زیر ساخت تبادل مالی زنجیره تامین ساپکو را از سوی بانک تجارت فراهم کرده است. بانک تجارت جریان نقدینگی لازم برای ساپکورا ایجاد و ساپکو از این نقدینگی بهره می برد. ایران کیش آمادگی این را دارد تا برای سایر بانکها و شرکت ها نیز چنین امکانی را فراهم کند.

نخستین نمایشگاه خدمات کسب و کار ایران با رویکرد دانش بنیان در محورهای خدمات تامین مالی برای کسب و کارها ، خدمات تدوین طرح و کسب و کارها ، ارئه مشاوره برای تامین مالی و پیگیری بانک ها و صندوق های سرمایه گذاری ، خدمات مشاوره برای حمایت های دولتی جهت تامین مالی کسب و کارها در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد.

SCF در نمایشگاه کسب و کار

 

 
 
 
 
 
 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز