خبرگزاری کار ایران

سبحانی بر تلاش برای بدست آوردن جایگاه مناسب تاکید کرد

درک تغییرات جدید باعث همکاری دانشگاه پیام نور و خانه بلاکچین

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۰۳۷۸

مدیرعامل شرکت دانش بنیان سبحان و آکادمی بلاکچین ایران گفت: دانشگاه پیام نور  و خانه بلاکچین با درک تغییرات جدید همکاری شروع کرده اند که این امر تلاشی برای به دست آوردن جایگاه متناسب با شان ایران است.

سبحانی در افتتاحیه اولین دوره آموزش آکادمیک رمز ارزها و بلاکچین با همکاری دانشگاه پیام نور و خانه بلاکچین ایران گفت: فناوری مانند اینترنت و بلاکچین تغییرات زیادی در زندگی ما ایجاد کرده است.

وی افزود: عصر جدید با نسل جدید همراه است که نسل جدید باید متناسب با عصر جدید تربیت شود.

مدیرعامل شرکت دانش بنیان سبحان و آکادمی بلاکچین ایران اظهار کرد: امروز به آموزش های مهارتی نگاه حرفه ای می شود و در سال های اخیر آموزش مهارت جایگاه ویژه گرفته است.

بر اساس این گزارش در این مراسم عضو هیئت مدیره شرکت دانش بنیان زنجیره بلوکی سبحان، رئیس مرکز آموزش های تخصصی و کوتاه مدت دانشگاه پیام نور، رئیس خانه بلاکچین ایران و عضو کمیسیون رمز ارز و بلاکچین سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور و... حضور دارند.همچنین در این مراسم زنجانی، رئیس خانه بلاکچین ایران و عضو کمیسیون رمز ارز و بلاکچین سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ، طی حکمی به عنوان مدیر آموزش رمز ارز و بلاکچین دانشکده ابن سینای گرجستان منصوب شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز