خبرگزاری کار ایران

درگذشت ۳ مدیر میراث‌فرهنگی در سانحه تصادف

asdasd
کد خبر : ۹۸۱۰۵۴

سه نفر از مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در حین اجرای مأموریت، بامداد امروز در سانحه تصادف در محور نیک‌شهر به چابهار در استان سیستان و بلوچستان به دیار باقی شتافتند.

به گزارش ایلنا، علیرضا جلالزایی (مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی) از فوت سه تن از مدیران وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد و گفت: ابوالفضل عبیدی و محسن شیخ الاسلامی دو تن از مدیران معاونت میراث‌فرهنگی که روز گذشته برای ماموریت کاری به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده بودند، به‌همراه محمدرضا سندگل مدیر روابط عمومی اداره کل استان بامداد امروز در یک سانحه رانندگی درگذشتند.

او افزود: این دو مدیر معاونت میراث‌فرهنگی به‌همراه محمدرضا سندگل مدیر روابط‌عمومی استان، برای بازدید از بناهای تاریخی روز گذشته به‌سمت زابل و سپس ایرانشهر رفتند و متأسفانه ساعت ۳ و نیم صبح روز دوشنبه ۲۱ مهر ۹۹ در محور نیکشهر به چابهار تصادف کردند و درگذشتند.

جلالزایی تصریح کرد: درگذشت سه تن از مدیران باسابقه و خوب وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ضایعه بزرگی برای ماست. به خانواده‌های این عزیزان و پرسنل این وزارتخانه تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند منان برای بازماندگان طلب صبر دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز