خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز ملی سینما؛

نماهنگ «غمگین می‌خواند» با آهنگسازی احسان بیرقدار به حمید هامون تقدیم شد+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۶۶۲۴۴

نماهنگ قطعه «غمگین می‌خواند» ساخته احسان بیرقدار به مناسبت روز ملی سینما با کارگردانی نوید توحیدی به حمید هامون تقدیم شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، قطعه «غمگین می‌خواند» ساخته احسان بیرقدار به مناسبت روز ملی سینما با تقدیم نماهنگی به حمید هامون یکی از شخصیت‌های ماندگار سینمای ایران منتشر شد.

در این اثر، علی جعفری‌پویان سولیست دو ساز ویلون و ویولاست.

تهیه‌کنندگی آن نیز به عهده محمد رحیمی بوده و دیگر عوامل آن عبارتند از حامی حقیقی (مهندسی صدا)، نوید توحیدی (کارگردان نماهنگ)، سوگل ضامنی (امور گرافیکی) اشاره کرد.

احسان بیرقدار آهنگساز این قطعه، درباره آن نوشته است:

موسیقی «غمگین می‌خواند» ادای دینی است به فیلم «هامون» به کارگردانی استاد داریوش مهرجویی.«هامون» فقط یک کاراکتر از فیلمی خاطره‌انگیز نیست، حمید هامون نماینده‌ی بخشی از جامعه ایران است که سال‌ها زخم‌های هامون را زندگی کرده‌اند.

این موسیقی در تلاش است خاطره‌هایی را زنده کند که شاید زیر غبار روزمرگی از یاد رفته‌اند.

این ویدئو به مناسبت روز ملی سینما و به یاد و خاطره‌ی اسطوره‌ی سینمای ایران؛ خسرو شکیبایی و بر اساس اولین قطعه از آلبوم «خواب می‌بیند» به نام «غمگین می‌خواند» ساخته شده است.

شاید در حال و هوای غم‌زده‌ی این روزها، پنجره‌ای باشد به کوچه‌ی خاطرات‌مان..

احسان بیرقدار

۲۱ شهریور ۱۳۹۹

گفتنی است، در سال 1379 در چهارمین جشن بزرگ سینمای ایران و همزمان با بزرگداشت صدمین سال ورود سینما به ایران بود که 21 شهریور ماه به عنوان «روز ملی سینما» شناخته شد.

در ادامه نماهنگ «غمگین می‌خواند» را ببینید و دانلود کنید:

.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز