خبرگزاری کار ایران

اجرای مجالس تعزیه در امامزاده اهل بن علی(ع)

asdasd
کد خبر : ۹۶۲۵۵۳

همزمان با دهه دوم محرم ، سه مجلس تعزیه با عنوان "تعزیت خورشید" روزهای ۱۳ تا ۱۵ شهریور سالجاری بعد از اذان مغرب در امام زاده اهل بن علی (ع) برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، در مجالس تعزیه که ۱۴ تا ۱۶ محرم در سوگ سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدا...الحسین (ع) و یاران با وفایش برگزار می‌شود پیشکسوتان و هنرمندان هنرهای آئینی از جمله "میرزاابوالفضل منبت کار"، "سید محسن هاشمی"، "مهدی صیادی" ، سید حسن گل ختمی"، "مجتبی حسن بیگی"، "مجید خسروآبادی" نقش آفرینی می‌کنند و نوازندگی موسیقی تعزیه نیز به عهده عباس صالحی و محمد امین افشاری است.

بر اساس این خبر، مجالس تعزیه " تعزیت خورشید"  که با مشارکت اداره اوقاف و امور خیریه جنوب شرق تهران ، بنیاد رودکی وامامزاده اهل بن علی (ع) برگزار می شود، پنج شنبه ۱۴ محرم به اجرای مجلس "شهادت شاهچراغ" جمعه ۱۵ محرم، مجلس"پیرزن زائر و متوکل عباسی" و شنبه ۱۶ محرم به اجرای تعزیه" مجلس شهادت حربن یزید ریاحی " اختصاص دارد. 

این خبر ادامه می‌دهد: به منظور بهره‌مندی بیشتر شهروندان در ایام شیوع ویروس کرونا، اجرای مجالس تعزیه بصورت زنده از صفحه اینستاگرام فرهنگسرای اخلاق به نشانی  Akhlagh.farhangsara @و صفحه آپارات کانون کهربای تعزیه http://www.aparat.com/kahrobayetazyeh/live نیز پخش می شود.

امام زاده اهل بن علی (ع) در خیابان خاوران، ایستگاه امیر سلیمانی، خیابان شهید انورزاده(خواجوی کرمانی) واقع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز