خبرگزاری کار ایران

«روزبه بمانی» و «محمد معتمدی» برای تیتراژ «هامون» خواندند

asdasd
کد خبر : ۹۵۸۶۱۴

قطعات تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه «هامون» به خوانندگی روزبه بمانی و محمد معتمدی برای پخش آماده شد.

به گزارش ایلنا، قطعات تیتراژ ابتدایی و پایانی برنامه «هامون» به خوانندگی روزبه بمانی و محمد معتمدی برای پخش آماده شد.

«هامون» برنامه‌ای با محوریت نوستالژی‌های مربوط به دهه خاطره‌انگیز اول محرم در ایران و مناسک مربوط به این دوره است که با اجرای «منصور ضابطیان» و کارگردانی و تهیه‌کنندگی «رضا خانکی»، به زودی از شبکه خانگی فیلیمو پخش می‌شود.

در این برنامه، چهره‌های مختلف حوزه فرهنگی، هنری از تجربه‌های زیستی و خاطرات‌شان در این دهه می‌گویند. در اجرای قطعه ابتدایی هامون به نام «بی‌تو بودن»، روزبه بمانی خوانندگی و ترانه‌سرایی کار را به عهده داشته، میلاد پورقوه، ملودی اثر را ساخته و تنظیم کار به عهده سعید زمانی بوده است. قطعه انتهایی «هامون» را نیز محمد معتمدی خوانده، حسین غیاثی ترانه آن را سروده و آهنگسازی اثر را حسام ناصری به عهده داشته است. مدیر هنری هر دو اثر موسیقایی نیز میثم یوسفی است.

ویدیوی اصلی این دو اثر پنجشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۹ پخش‌می‌شود و پیش از آن قطعات موسیقی برای انتشار در اختیار علاقمندان و رسانه‌ها قرار خواهد گرفت. برنامه هامون به سفارش شهرداری مشهد و برای ایام عزاداری محرم، ساخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز