خبرگزاری کار ایران

«اودیسه ۲۰۲۰» آرش دادگر به تئاتر شهر رسید

asdasd
کد خبر : ۹۵۵۵۳۳

اجرای نمایش «اودیسه ۲۰۲۰» به نویسندگی امین طباطبایی و کارگردانی آرش دادگر از روز دوشنبه بیست و هفتم مرداد ماه در تالار چهارسو تئاتر شهر آغاز شد.

به گزارش ایلنا، نمایش «اودیسه ۲۰۲۰» به نویسندگی امین طباطبایی و کارگردانی آرش دادگر از روز دوشنبه بیست و هفتم مرداد در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه رفت.

نمایش «اودیسه ۲۰۲۰» یک روایت نمایشی متفاوت درباره جنگ تروا وسازنده اسب چوبی است که «اولیس» شخصیت نمایش پس از ۱۰ سال آوارگی به خانه باز می‌گردد.

امین طباطبایی (نویسنده)، آرش دادگر (کارگردان)، امین طباطبایی - آرش دادگر- ندا حبیبی (بازیگران)، شهرام احمدزاده (مجری طرح و مشاور کارگردان)، عمار عاشوری (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، کیکاوس شکوهی (دستیار کارگردان)، جاهد قربانی (مدیرصحنه)، آرش دادگر (طراح صحنه)، علیرضا زندیه (طراح نور)، مرضیه برزی (طراح لباس)، امیر رجبی(طراح پوسترو بروشور) گروه اجرایی نمایش «اودیسه ۲۰۲۰» را تشکیل می‌دهند.

آرش دادگر از جمله کارگردانان و بازیگران شناخته شده و صاحب سبک تئاتر کشورمان است که طی سال‌های گذشته آثار نمایشی چون «آژاکس»، «شاه لیر»، «کالون و قیام کاستلیون»،«بازگشت افتخارآمیز مردان جنگ»، «هملت»، «طوفان»، «صبحانه‌ای برای ایکاروس» را به صحنه برده است.

نمایش «اودیسه ۲۰۲۰» به کارگردانی آرش دادگر از روز یکشنبه بیست و ششم مرداد ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۰ هزار تومان در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز