خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری استان مازندران:

تاکنون دستوری مبنی بر محدودیت سفر به مازندران اعلام نشده است

asdasd
کد خبر : ۹۳۷۸۲۹

معاون گردشگری استان مازندران با تاکید بر آنکه اعمال هر نوع محدودیت سفر به این استان منوط به تصمیمات ستاد کروناست، گفت: تاکنون ابلاغیه ای مبنی بر ایجاد محدودیت سفر اعلام نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در پی شیوع ویروس کرونا در ایران برخی از استان‌های کشور مجدد به حالت قرمز و هشدار درآمدند در این میان بنا بر تاکید وزارت بهداشت از مردم خواسته شده است تا از سفر به برخی از استان‌ها مانند مازندران اجتناب کنند. تصمیم‌گیری در خصوص ایجاد محدودیت‌ها برای سفر و یا تعطیلی هتل‌ها و تاسیسات گردشگری در استان‌هایی که قرمز اعلام شده‌اند نیز برعهده ستاد استانی کرونا گذاشته شده است.

مهرداد حسنی (معاون گردشگری استان مازندران) با اشاره به اینکه تاکنون از سوی ستاد کرونا استان و یا ستاد ملی کرونا هیچ چگونه ابلاغیه یا دستوری مبنی بر ایجاد محدودیت سفر به این استان به اداره کل میراث و گردشگری مازندران اعلام نشده است، گفت: برخی از شهرهای استان که قرمز اعلام شده‌اند بنابر تصمیمات ستاد کرونا محدودیت‌هایی در آنها اعمال می‌شود، به طور مثال در بهشهر پارک جنگلی عباس آباد که یکی از مراکز تفریحی این شهر بود، تعطیل شد. اما شهرهایی که در وضعیت قرمز نیستند حالت عادی کاری خود را ادامه می‌دهند.

حسنی یادآور شد: در حال حاضر در برخی از شهرهای استان که قرمز اعلام شده‌اند بنا به دستور فرمانداری و نیروهای انتظامی به مدت یک هفته فعالیت‌هایی از جمله برگزاری مراسم عروسی و برگزاری اجتماعات در تالارها ممنوع اعلام شده است. اما هنوز دستور و ابلاغیه‌ای مبنی بر تعطیلی هتل‌ها و تاسیسات گردشگری اعلام نشده است.

معاون گردشگری مازندران خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری در تمام حوزه‌های استانی اعم از گردشگری و میراث منوط به تصمیمات ستاد ملی و ستاد استانی کروناست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز