خبرگزاری کار ایران

حمیدرضا نعیمی مقابل دوربین رفت/پایان فیلمبرداری «ماشوم»

asdasd
کد خبر : ۹۳۶۹۳۱

فیلمبرداری «ماشوم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین میرزامحمدی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، فیلمبرداری فیلم کوتاه «ماشوم» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حسین میرزامحمدی که اوایل تیرماه وارد مرحله تولید شده بود، با بازی حمیدرضا نعیمی به پایان رسید.

نویسنده این فیلم مسعود هاشمی‌نژاد است و حمیدرضا نعیمی، متین حیدری‌نیا، نسرین مرادی، مهتاب جعفری، وحید ممیزی، محمد‌امین صاحب‌زاده و عیسی حسینی در آن بازی می‌کنند.

داستان «ماشوم» در افغانستان می‌گذرد و قصه آدم‌هایی را روایت می‌کند که زندگی‌شان تحت تاثیر جنگ و تنش‌های این کشور در طول سالیان اخیر قرار گرفته است.

سایر عوامل این فیلم کوتاه عبارتند از: مدیرتولید و برنامه‌ریزی: بهنود محمدی‌پور، مدیر فیلمبرداری: بهروز بادروج، مدیر صدابرداری: کیومرث صبحانی، طراح صحنه: فاطمه صفیری، طراح لباس: فهیمه معین، طراح گریم: سونیا ایران‌نژاد، صداگذار: محمد‌مهدی جواهری‌زاده، آهنگساز: مهدی نادری، اصلاح رنگ و نور: نیما دبیرزاده، جانشین تولید: امیر رئیسیان، دستیار کارگردان: سعید بیات، منشی صحنه: صفورا برسام، استوری بورد: پوریا هادی‌زاده، مشاور رسانه‌ای: سبا حیدرخانی، عکاس: آریا سبزواری و مدیر تدارکات: حسین زمانی و محمود الوندی.

همچنین علی خطیبی، امیرحسین رضایی و مرکز فوق تخصصی ستون فقرات آبادیس سرمایه‌گذاران «ماشوم» هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز