خبرگزاری کار ایران

نشست مجازی "راه‌اندازی رشته فرش در دانشگاه آزاد اسلامی" برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۹۲۲

مدیر موزه ملی فرش ایران گفت: کارگاه زنده تخصصی فرش با موضوع راه اندازی رشته فرش در دانشگاه آزاد اسلامی و سرانجام آن برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، پریسا بیضایی (مدیر موزه ملی فرش ایران) گفت: فرش از قدیمی‌ترین و مهم‌ترین هنرهای ایرانی محسوب می‌شود. هنری که در تار و پود آن می‌توان فرهنگ‌های مختلف ایرانی را دید.

او گفت: فرش برای ایران از جهت فرهنگی و اقتصادی اهمیت دارد. زیرا علاوه بر اینکه یکی از بهترین ابزارها برای انتقال فرهنگ ایرانی و اسلامی به سایر نقاط جهان است، در بعد اقتصادی نیز علاوه بر اشتغال زایی و تامین نیاز داخل، صادراتش به کشورهای دیگر در بهبود اقتصاد تاثیر بسیار مثبتی را دارد.

بیضایی افزود: در دنیای پیچیده تجارت امروزه، برای موفق بودن در حوزه صنعت فرش، نیاز به متخصصان و کارشناسانی آشنا به مبانی نظری و عملی فرش وجود دارد که رشته دانشگاهی فرش به خوبی این افراد را برای کشور تربیت می‌کند.

مدیر موزه ملی فرش ایران گفت: در این راستا کارگاه زنده تخصصی فرش با موضوع راه اندازی "رشته فرش در دانشگاه آزاد اسلامی و سرانجام آن" روز یک شنبه ۲۵ خرداد ساعت ۱۱ در گفتگوی بر خط زهرا پرهیزکاری با سیده علی مجابی برگزار می‌شود.

علاقمندان می‌توانند با حضور در صفحه موزه در شبکه‌های اجتماعی به نشانی carpet.museum.iran از این نشست استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز