خبرگزاری کار ایران

تکذیب خبر فرار مدیر پیشین کاخ نیاوران به آمریکا

asdasd
کد خبر : ۹۱۲۲۰۴

مدیرکل روابط عمومی وزارتخانه میراث فرهنگی، خبر فرار مدیر پیشین کاخ نیاوران به آمریکا را تکذیب کرد.

  به گزارش ایلنا، علیرضا بای (مدیرکل روابط عمومی وزارتخانه میراث فرهنگی) در پاسخ به ادعای مصطفی فقیهی که سفر رحمت‌الله رئوف حنان، مدیرکل پیشین دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و پاسخ‌گویی به شکایات و مدیر پیشین کاخ نیاوران را به آمریکا فرار به دلیل پرونده فساد مالی اعلام کرده بود، در حساب توییتری‌اش نوشت: عجیب آنجاست که (در بهترین حالت) بدون آگاهی از اصل ماجرا، بی‌جهت در بازی اتهام‌زنی بی‌افتیم و فراموش کنیم که خروج قانونی و با اطلاع با فرار و کشف خیالی فساد بسیار متفاوت است.

گفته می‌شود رحمت‌الله رئوف حنان به صورت قانونی و برای سرکشی به فرزندانش حدود سه ماه است از کشور خارج شده است. از قرار معلوم فرم خروج از کشور را در وزارتخانه میراث فرهنگی پرکرده و اکنون در مرخصی به سر می‌برد. او چند ماهی است که از پست بازرسی استعفا داده و به دنبال طی کردن امور بازنشستگی خود بوده است.

رحمت‌الله رئوف حنان پیش از رفتن به سفر مدیر طرح و برنامه‌ریزی پژوهشگاه میراث فرهنگی بوده و گفته می‌شود پس از پایان مرخصی به ایران بازگشته و مشغول به کار می‌شود. وی همچنین فاقد پرونده تخلف است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز