خبرگزاری کار ایران

لوریس چکنواریان به نت‌گپ یونسکویی می‌آید

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۰۲۸

لوریس چکنواریان شامگاه یکشنبه با حضور در پخش زنده اینستاگرامی نت‌گپ یونسکویی، با آرش امینی گفت‌وگو خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، لوریس چکنواریان در پخش زنده اینستاگرامی نت‌گپ یونسکویی حضور می‌یابد. 

امینی در این‌باره توضیح داد: برنامه «نِت گَپ‌های یونسکویی» از اول اردیبهشت از سوی کمیسیون ملی یونسکو- ایران آغاز به کار کرده و در مدت زمان برگزاری این برنامه، اساتید و فرهیختگان عرصه هنر و ادبیات همچون استادان دادبه، رضوانی، محبتی، ماحوزی، شهبازی و دکتر انور، با حضور در پخش زنده اینستاگرامی، در باب مشاهیر فرهنگ و ادب کشور گفتگو کرده‌اند. همچنین اساتیدی در حوزه موسیقی و آواز نیز در این نت‌گپ‌ها به هنرنمایی پرداختند. 

وی با اشاره به اجرای برنامه از سوی برخی از اهالی موسیقی و اساتید در این برنامه از حضور لوریس چکنواریان در نت‌گپ یونسکویی خبر داد و یادآور شد: یکشنبه ۷ اردیبهشت ساعت  21:30 برنامه نت‌گپ‌های یونسکویی به ملاقات با چهره جهانی موسیقی ایران، لوریس چکنواریان اختصاص دارد. در این برنامه ضمن مرور آثار و خاطرات وی  به بررسی و تفسیر آخرین ساخته‌های لوریس چکنواریان از زبان خود او خواهیم پرداخت. 

این استاد موسیقی و رهبرارکستر اظهار امیدواری کرد در روزهای آتی شاهد حضور دیگر اساتید موسیقی در نت‌گپ‌های یونسکویی باشیم.

 آدرس کانال تلگرامی و اینستاگرام کمیسیون ملی یونسکو- ایران: @irunesco_channel https://instagram.com/unesco_ir_natcom

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز