خبرگزاری کار ایران

فیلم‌های سینمایی تلویزیون در یازدهمین روز از فروردین/ از «رفقای خوب» آقای بازیگر تا «سیمبا»، پلیس فاسد هندی

asdasd
کد خبر : ۸۹۲۲۰۱

روز دوشنبه یازدهم فروردین، شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امروز (دوشنبه یازدهم فروردین) شبکه‌های سیما میزبان سریال‌ها و فیلم‌های سینمایی مختلفی هستند که به مناسبت نوروز برای پخش از تلویزیون در نظر گرفته شده است. در ادامه به معرفی این آثار می‌پردازیم.

امسال نیز به رسم سال‌های گذشته، تلویزیون در نوروز برای مخاطبان خود مجموعه‌های متنوعی را در نظر گرفته است. «پایتخت ۶»، «کامیون»، «دوپینگ» و «میان‌بر» چهار سریالی هستند که در ایام نوروز از آنتن شبکه‌های یک، دو، سه و پنج پخش می‌شود.

به این ترتیب روز دوشنبه یازدهم فروردین، ساعت ۲۲ قسمت یازدهم سریال «پایتخت ۶» از شبکه یک، ساعت ۲۱ قسمت یازدهم سریال «کامیون» از شبکه دو و همچنین ساعت ۲۰ قسمت چهاردهم سریال «دوپینگ» از شبکه سه پخش می‌شود. سریال «میان‌بر» هم که از مدتی پیش پخش خود را از شبکه پنج سیما آغاز کرده، ساعت ۲۳ روی آنتن می‌رود.

همچنین روز دوشنبه یازدهم فروردین ساعت ۹:۳۰ صبح فیلم سینمایی «رفقای خوب» از شبکه یک سیما پخش می‌شود. این فیلم در ژانر طنز و به کارگردانی مجید قاری‌زاده محصول سال ۱۳۹۴ سینمای ایران است. 

جمشید مشایخی، محمد کاسبی، داریوش اسدزاده، عنایت بخشی، و نعیمه نظام‌دوست ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. 

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: «رفقای خوب» داستان زندگی یک بازیگر پیشکسوت به نام حسین عطاری را روایت می‌کند که سال‌هاست جلوی دوربین نرفته ‌است و حالا که قرار است مراسم تجلیلی برایش برگزار شود، هم هیچ‌کس از محل زندگیش خبر ندارد. اینجاست که رفقای قدیمی این بازیگر که آنها نیز مدت‌هاست به دنبالش هستند درصدد برمی‌آیند تا با کمک نوه‌اش، او را پیدا کنند...

همچنین در این روز فیلم سینمایی «سر پر از عسل» ساعت ۱۷ روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود. این فیلم که در ژانر کمدی خانوادگی ساخته شده محصول سال ۲۰۱۸ سینمای آمریکاست.

از دیگر فیلم‌های سینمایی که در این روز از تلویزیون پخش می‌شود می‌توان به فیلم سینمایی «سیمبا» اشاره کرد که ساعت ۱۵:۳۰ از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: سیمبا، افسر پلیس فاسدی است که به واسطه رفتارهای غیراخلاقی‌اش از مزایای زیادی بهره می‌برد، تا اینکه یک تصادف همه زندگی او را تغییر می‌دهد و او را به سمت راه درست هدایت می‌کند ...

این فیلم که در ژانر پلیسی ساخته شده محصول سال ۲۰۱۸ سینمای هند است.

رانویر سینگ، سارا علی‌خان، سنو سود، اشوتوش رانا، آشوینی کالسکار، اولکا گوپتا، آکشی کومار، ساریتا جوشی ازجمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

از شبکه پنج سیما هم در این روز ساعت ۱۳:۳۰ فیلم سینمایی «خشم» برای مخاطبان این شبکه روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز