خبرگزاری کار ایران

برای ترغیب هنردوستان به خانه ماندن؛

کلاس آموزش آنلاین تنبورنوازی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۶۵۱

ادیب شاه‌ابراهیمی برای ترغیب هنردوستان به خانه ماندن در دوران بحرانی شیوع کرونا، کلاس‌های آموزشی خود را به‌صورت آنلاین برگزار می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ادیب شاه ابراهیمی (آهنگساز و نوازنده تنبور) امروز دوشنبه ۲۶ اسفند ماه به‌صورت آنلاین کلاس آموزش تنبور برگزار می‌کند.

ادیب شاه‌ابراهیمی که از نوادگان سیدامرالله شاه ابراهیمی (یکی از مقام‌دانان تاثیرگذار عرصه تنبور و موسیقی مقامی صحنه) است، او هدفش از برگزاری کلاس‌های آموزش آنلاین ساز تنبور در صفحه شخصی‌اش را ترغیب هنردوستان به خانه‌نشینی در دوران بحران بیماری کرونا دانست.

 این مدرس تنبور درباره تداوم برگزاری کلاس‌‌های مجازی و آنلاینش نیز گفت: بنا به استقبال هنردوستان و هنرجویان این امکان وجود دارد که در روزهای آینده نیز کلاس‌ها تداوم پیدا کند و تا چندین جلسه ادامه یابد.

ادیب شاه‌ابراهیمی، آهنگساز، نوازنده،‌ مدرس و موسس و سرپرست گروه «کابوک» است که تنبورنوازی را از نه سالگی نزد پدربزرگش سیدامرالله شاه‌ابراهیمی (هنرمند صاحب‌سبک و یکی تاثیرگذاران عرصه موسیقی مقامی) آموخته و آخرین شاگرد او به حساب می‌آید. ادیب شاه ابراهیمی سازنده ساز نیز هست و در زمینه ساخت سازهایی چون تنبور، تار، سه تار، کمانچه، سنتور و ویولن فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز