خبرگزاری کار ایران

در نشست‌خبری فیلم مطرح شد؛

حجازی‌فر: رویایی در بازیگری ندارم/ مدقق: دوزیست تماشاگر را فریب نمی‌دهد/جمشیدی: تئاتر آخرم سخت‌تر از دربی سرخابی بود

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۲۶۰

نشست خبری فیلم «دو زیست» با حضور عوامل دیگر در سالن رسانه‌های پردیس ملت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، نشست خبری فیلم «دو زیست» با حضور سعید خانی(تهیه‌کننده)، برزو نیک‌نژاد (کارگردان)، هادی حجازی‌فر، پژمان جمشیدی، ستاره پسیانی، الهام اخوان (بازیگران)، علی برازنده (مدیر فیلمبرداری) و برخی عوامل دیگر در سالن رسانه‌های پردیس ملت برگزار شد.

حمیدرضا مدقق (منتقد) درباره این فیلم گفت: چیزی که در این فیلم جالب است، روایت با پایان غافلگیرکننده است. اتفاق خوبی که در فیلمنامه رخ داده این بوده که لااقل تماشاگر را فریب نمی‌دهد. دوزیست بیش از هرچیز روایت بی‌صداقتی است.

پژمان جمشیدی درباره تفاوت نقشی که در این فیلم بازی کرده با دیگر آثار گفت: بیشتر آثار کمدی به من پیشنهاد می‌شود ولی به شخصه دوست دارم ژانرهای دیگر را هم تجربه کنم و در همین راستا دوزیست را بازی کردم.

وی ادامه داد: تئاتر کار کردن کار بسیار سختی است و من در ۱۳ تئاتر کار کرده بودم اما تئاتر آخری که کار کردم سخت‌ترین کاری است که تا به‌حال انجام دادم و حتی از دربی استقلال پرسپولیس و بازی در تیم ملی نیز سخت‌تر بود.

برزو نیک‌نژاد درباره اینکه چرا به سراغ ساخت این فیلم رفته گفت: دوزیست به سراغ من آمد. خیلی از موضوعات را نگفتم. آدم‌هایی هستند که جبر روزگار آنها را مجبور می‌کند دوزیست‌وار زندگی کنند و آدم‌های دوزیست من را وادار کردند که این فیلم را کار کنم.

سعید خانی درباره دلیل حضور در جشنواره فجر گفت: من با توجه به اینکه پخش‌کننده هستم ابتدا تلاش کردم فیلم را پاییز اکران کنم اما با توجه به شلوغی اکران پاییز، تصمیم گرفتیم ابتدا فیلم را در جشنواره نمایش دهیم.

هادی حجازی‌فر نیز در این نشست درباره بازی در شخصیت‌های متفاوت توضیح داد: از شانس خوب من است که پیشنهادات متفاوتی را دریافت می‌کنم و اولین سوالم از برزو این بود که چرا من؟ اما در نهایت تصمیم بر این شد که بازی کنم و از این بابت خیلی خوشحالم. اصولا در بازیگری اهل ریسک هستم، چون رویایی در بازیگری ندارم و در حال تجربه کردن هستم.

ستاره پسیانی در این نشست گفت: اصولا نقش‌های کوتاه و مکمل را بازی کرده بودم و از اینکه نیک‌نژاد به من اعتماد کردند و نقش اصلی را به من سپردند، ممنونم. البته از طرفی شخصیت را هم دوست داشتم.

الهام اخوان (بازیگر) در این نشست درباره تجربه حضور در این فیلم بیان کرد: جدا از اینکه در این فیلم شانس و تجربه حضور جلوی دوربین را داشتم، باید بگویم تجربه بی‌نظیری را طی کردم و پارتنرهایم در فیلم به‌شدت به من کمک کردند و از این بابت بسیار ممنونم.

برزو نیک‌نژاد در ادامه این نشست گفت: من سعی کردم یک قصه مردانه را با احترام به خانم‌ها تعریف کنم. به‌نظرم خانم‌ها در ایران در مواقعی در یک جبری قرار می‌گیرند. اتفاقاتی همچون سقوط هواپیما رخ می‌دهد و عده‌ای عزادار می‌شوند اما بار روحی این اتفاق تا سال‌ها روی تمام افراد داخل این سالن باقی می‌ماند. ما شاهد اتفاقاتی از این دست در فیلم هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز