خبرگزاری کار ایران

مدیرکل دفتر موسیقی:

هنرمندان انصرافی حضور در جشنواره موسیقی فجر را پذیرفتند

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۸۷۸

محمد الهیاری طی جلساتی از افراد و گروه‌هایی که از حضور در سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر انصراف داده بودند، خواست در جشنواره حضور یابند و آنها نیز پذیرفتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد الهیاری (مدیرکل دفتر موسیقی)، درباره وضعیت افراد و گروه‌هایی که از حضور در سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر انصراف داده بودند، توضیح داد.

الهیاری گفت: پس از سانحه ناگوار هواپیمای مسافربری و جان باختن تعدادی از هموطنان عزیزمان که جامعه را سوگوار کرد، برخی گروه‌ها و هنرمندان از حضور در سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر اعلام انصراف کردند. البته اکثر هنرمندانی که اعلام انصراف کردند در فهرست و جدول جشنواره نبودند. اما تعدادی از  گروه‌ها و هنرمندانی نیز در فهرست اجراهای جشنواره حضور داشتند و اعلام انصراف کردند.

وی افزود: دفتر موسیقی  از این  هنرمندان مانند یکی از نوازندگان خوشنام  تار و برخی دیگر عزیزان هنرمند، برای گفتگو دعوت کرد. در این جلسات پیشنهاد شد برای اعتلای موسیقی و نیز نقشی که موسیقی در التیام آلام جامعه و مردم دارد در جشنواره حضور داشته باشند و این گروه‌ها و هنرمندان هم در نهایت پذیرفتند که در جشنواره اجرا کنند و به این طریق دین خود را به مردم عزیز کشورمان ایفا نمایند.

مدیرکل دفتر موسیقی گفت: در این جلسات همچنین تصمیمات خوبی با هم‌فکری هنرمندان عزیز برای مردم سیل‌زده سیستان و بلوچستان و نیز گرامی‌داشت یاد و خاطره هموطنان جانباخته هواپیما، اخذ شد.

 الهیاری در پایان گفت: فرایند انتخاب گروه‌های موسیقی در سی‌و‌پنجمین جشنواره موسیقی فجر در آذرماه سال جاری و قبل از رخدادهای دی‌ماه نهایی شده بود، فهرست هنرمندان و گروه‌های این دوره جشنواره مشخص و نهایی شده، قرارداد هنرمندان نیز منعقد شده بود و هنرمندان عزیز به تعهد خود وفادار ماندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز