خبرگزاری کار ایران

دفتر موسیقی آمار مجوزهای پاییز امسال را منتشر کرد

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۱۴۱

دفتر موسیقی آمار مجوزهای صادر شده سه ماهه سوم سال 1398 را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا،‌ آمار مجوزهای صادر شده دفتر موسیقی در سه‌ماهه سوم سال  98 برای اجرای صحنه‌ای، آلبوم موسیقی، تک‌آهنگ، نماهنگ، کتاب گویا، اجرای گروه‌های خارجی در ایران و تعداد شعرها و ترانه‌های ارسال شده به دفتر موسیقی، اعلام شد.

با توجه به اینکه مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی در استان‌ها را ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی صادر می‌کنند و در تهران نیز مجوز اجرای صحنه‌ای موسیقی در سالن‌های کمتر از ۵۰۰ نفر ظرفیت را اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران صادر می‌کند، آمار اجراهای صحنه‌ای در استان‌ها و سالن‌های کمتر از ۵۰۰ نفر ظرفیت تهران در این آمار لحاظ نشده و فقط مجوزهای اجراهای صحنه‌ای که دفتر موسیقی صادر کرده در آمار آمده است.

در سه ماهه پاییز امسال 165 عنوان اجرای صحنه‌ای با 328 اجرا، 98 آلبوم موسیقی، یک‌هزار و 48 تک‌آهنگ، 37 نماهنگ، 13 کتاب گویا و 10 اجرای گروه‌های خارجی در ایران از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته‌اند. همچنین در سه ماهه پاییز امسال سه‌هزار و 6۰۰ پرونده شعر و ترانه در دفتر موسیقی تشکیل شده است. دفتر موسیقی در سه ماهه پاییز  برای 15 شرکت فعال در حوزه موسیقی پروانه فعالیت صادر کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز