خبرگزاری کار ایران

عکاسی و معرفی خانه‌های تاریخی تهران در یک مشارکت داوطلبانه

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۳۸۲

مشارکت داوطلبانه برای بازدید از بناهای تاریخی تهران و عکاسی از آنها در روز کار داوطلبانه برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، پرهام جانفشان (مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران) گفت: همزمان با روز جهانی کار داوطلبانه (۱۴ آذر ) به منظور تقویت و گسترش مشارکت‌های اجتماعی در معرفی و صیانت از میراث فرهنگی، گشت بازدید از بناهای تاریخی در محور جنوبی خیابان ولیعصر (عج) در یک فعالیت داوطلبانه برای عکاسی و معرفی خانه‌های تاریخی کمتر شناخته شده پایتخت در فضای مجازی برگزار می‌شود.

 او با اشاره به آنکه این فعالیت داوطلبانه، برای عکاسان و فعالین گردشگری برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: یکی از اهداف توسعه گردشگری پایدار در شهر تهران تقویت و گسترش مشارکت‌های اجتماعی شهروندان در صیانت از میراث فرهنگی و برنامه‌های گردشگری است.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: طرح فعالیت‌های داوطلبانه در حوزه‌های میراث فرهنگی و گردشگری تا پایان آذر ماه برای علاقمندان برگزار می‌شد و مشارکت کنندگان در این طرح عکس‌ها و نوشته‌های خود را با #تهران _پایتخت، زیبای_ من در فضاهای مجازی منتشر می‌کنند.

او افزود و دوستداران فعالیت‌های داوطلبانه می‌توانند نام و نام خانوادگی خود را به شماره ۵۰۰۰۵۴۲۰۲۰ پیامک کنند تا برنامه‌های مشارکتی به آنها اطلاع رسانی شود.

طرح معرفی خانه‌های تاریخی خیابان ولیعصر با مشارکت شهرداری منطقه ۱۱ برگزار می‌شود و فعالین کار داوطلبانه در  این طرح از خانه‌های تاریخی مینایی، امین بهادر و ...بازدید و عکاسی می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز