خبرگزاری کار ایران

دو ایرانی نامزد جایزه «گرمی» شدند

asdasd
کد خبر : ۸۳۷۶۰۷

ایلیا سلمان‌زاده (موسیقی‌دان ایرانی سوئدی) و رامین جوادی (آهنگساز ایرانی، آلمانی) به تازگی نامزد جایزه گرمی شده‌اند. سلمان‌زاده در بخش بهترین ترانه و جوادی برای آهنگسازی یک سریال به این موفقیت‌ها نائل آمده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ایلیا سلمان‌زاده و رامین جوادی به تازگی نامزد جایزه «گرمی» شده‌اند.

ایلیا سلمان‌زاده (موسیقی‌دان، ترانه‌سرا و آهنگساز) که ایرانی، سوئدی است و رامین جوادی (آهنگساز ایرانی، آلمانی) به تازگی برای دو اثر نامزد جایزه گرمی شده‌اند.

ایلیا سلمان‌زاده پیش‌تر ترانه‌هایی را برای بیانسه (خواننده و بازیگر آمریکایی) و تیموتی مک‌کنزی (خواننده و آهنگساز انگلیسی) سروده که متعلق به انیمیشن سینمایی «شیرشاه» هستند و حال بابت این دو همکاری در بخش بهترین ترانه جایزه «گرمی» نامزد شده است. او سابقه همکاری با آریانا گرانده و جنیفر لوپز را نیز در کارنامه دارد.

رامین جوادی نیز آهنگساز فصل هشتم سریال «بازی تاج و تخت» بوده است. او طی سال‌های گذشته چند بار نامزد جایزه‌های گرمی و امی شده است.

«گرمی» جایزه‌ای است که توسط آکادمی ملی علوم و هنرهای ضبط، که برای تشخیص دستاوردهای برجسته‌ای که به‌طور عمده در صنعت موسیقی زبان انگلیسی رخ داده اهدا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز