خبرگزاری کار ایران

برنامه‌های هفته گردشگری در استان تهران اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۵۷۲

مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران گفت: برنامه‌های هفته گردشگری (۵ الی ۱۲ مهر) با توجه به شعار سال که با محوریت آموزش و مهارت از سوی معاونت گردشگری کشور پایه‌گذاری شده است، در دو بخش جامعه عام شامل تمام شهروندان و جامعه خاص فعالین و دانشجویان صنعت گردشگری برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، پرهام جانفشان (مدیرکل میراث فرهنگی استان تهران) با تاکید اینکه، برنامه‌های هفته گردشگری در سال ۹۸ با مشارکت و همکاری اصناف و اتحادیه‌های گردشگری برنامه‌ریزی و برگزار خواهد شد، افزود: بیش از ۳۰ برنامه در قالب نشست و کارگاه آموزشی، نمایشگاه صنایع‌دستی، تورهای تهران‌گردی و شهرستان‌گردی در سطح استان تهران بر گزار می‌شود.

جانفشان گفت: از تاریخ ۶ الی ۱۰ مهرماه هر روز سه کارگاه و نشست  آموزشی به صورت حضوری و مجازی با مشارکت انجمن موسسات گردشگری برای علاقمندان برگزار می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی تهران در ادامه افزود: تورهای شهرستان گردی در شهرستان‌های ری، ورامین ، شهریار، قرچک، ملارد و پاکدشت برای علاقمندان برگزار می‌شود، همچنین تور پیاده‌روی فعالین صنعت گردشگری در بافت تاریخی تهران قدیم با مشارکت انجمن صنفی راهنمایان و دفاتر خدمات گردشگری روز جمعه ۵ مهرماه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به منظور توجه حداکثری به رشد  اقتصاد هنر در توسعه گردشگری پایدار نیز نمایشگاه‌های صنایع دستی در شهر تهران و شهرستان‌های استان با تخفیف ۱۵ درصدی در عرضه آثار هنری بر گزار می‌شود.

جانفشان گفت: همچنین تخفیف ۱۵ درصدی در مراکز اقامتی و پذیرایی منتخب نیز از تاریخ ۵ الی ۱۲ مهر به میهمانان تهران عرضه می‌شود.

برنامه های هفته گردشگری به قرار زیر است:

۶ الی ۱۰ مهر  ساعت ۱۷ الی ۱۹:۳۰ برگزاری کارگاه آموزشی در موزه فرش با مشارکت  انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری

۶ الی ۱۰ مهر ساعت ۲۰ الی ۲۱ گپ و گفت با چهره های موفق در صنعت گردشگری در  محل انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری

۶ الی ۱۰ مهر ساعت ۲۲ الی ۲۳ دوره آموزش مجازی با مشارکت  انجمن موسسات و مراکز آموزش گردشگری

۴ مهر برگزاری کارگاه آموزشی " باک پر سفر کنیم " با محوریت ترویج یک سفر ایمن و لذت بخش ساعت ۱۵ الی ۱۷ در محل موزه پمپ بنزین در خیابان سعدی

۵ مهر پیاده روی فعالین صنعت گردشگری ساعت ۸:۳۰ صبح از خانه تاریخی مهربان

همچنین علاقمندان برای اطلاع و شرکت در تورهای تهران‌گردی و شهرستان‌گردی در استان تهران با ارسال واژه هفته گردشگری به سامانه ۵۰۰۰۵۴۲۰۲۰ می توانند از برنامه‌های این هفته مطلع شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز