خبرگزاری کار ایران

فراخوان «همایش ملی شیوه‌های ارایه در هنرهای جدید» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۳۱۷۹

نخستین فراخوان «همایش ملی شیوه‌های ارایه در هنرهای جدید» را منتشر کرد.

به گزارش ایلنا، «همایش ملی شیوه‌های ارایه در هنرهای جدید» با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشکده هنر و معماری دانشگاه یزد  و انجمن هنرهای تجسمی یزد برگزار خواهد شد .

این همایش برای شناسایی هر چه بهتر و بیشتر هنرجدید و معرفی قابلیت‌های فرهنگی، هنری و اقلیمی شهر یزد با محوریت کشف ظرفیت‌های اجرای ی هنرهای جدید در شهر یزد، لزوم بازنگری در آموزش هنرهای جدید با رویکرد ارایه اثر هنری، استفاده از فضای شهری به عنوان نمایشگاه هنر جدید، زیبایی شناسی و فناوری هنرهای جدید، مشارکت مخاطب هنرهای جدید و نقش او در ارائه اثر هنری و... در آذر ماه سال جاری در شهر یزد به مدت دو روز برپا می‌شود.

سید مجتبی حسینی (معاون هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی) ریاست شورای سیاستگذاری «همایش ملی شیوه‌های ارایه در هنرهای جدید» را بر عهده دارد. هادی مظفری (مدیر کل هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) جانشین رئیس شورای سیاستگذاری است و اعضای این شورا، مجید جوادیان زاده (مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد)، علی اکبر شریفی مهرجردی (رئیس دانشکده هنر و معماری)، جعفر امین مقدم (رئیس مرکز خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری) و حمیدرضا قمی از نمایندگان مردم یزد در شورای اسلامی شهر یزد هستند .

بخش جنبی این رویداد نیز در کنار ارایه مقالات و همایش با برگزاری کارگاه‌های آموزشی، میزگرد، نشست بازتعریف هنرهای کاربردی و هنر جدید و هم اندیشی دوسویه ادراک هنرهای جدید بین هنرمندان و مدیران شهری فعالیت خواهد کرد .

علاقمندان تا دهم شهریور ماه فرصت دارند چکیده مقالات خود را در سایت دبیرخانه به آدرس www.cityart.ir  ارسال کنند و یا با دبیرخانه همایش به نشانی: یزد، بلوار دانشجو، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و شماره تلفن : ۰۳۵۳۶۲۴۶۶۶۰ تماس حاصل نمایند.

بدیهی است، آثار رسیده توسط بررسی و اسامی پذیرفته شدگان از طریق  سایت همایش اعلام خواهد شد. پذیرفته شدگان تا ۱۵ مهر ماه فرصت دارند اصل مقاله را به دبیرخانه ارسال کنند  و تاریخ نهایی مقالات پذیرفته شده نیمه آبان ماه در نظر گرفته شده است .

این رویداد به مدت دو روز در نیمه آذر ماه سال جاری در شهر یزد برگزار خواهد شد  و به سه مقاله برتر جوایز نقدی نیز تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز