خبرگزاری کار ایران

به مناسبت نودمین سالگرد روابط دیپلماتیک بین ژاپن و ایران انجام می‌شود؛

نمایش نورپردازی سه بعدی در کاخ گلستان

asdasd
کد خبر : ۷۹۲۶۶۶

سفارت ژاپن در ایران با همکاری کاخ گلستان به مناسبت بزرگداشت نودمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین ژاپن و ایران، نورپردازی سه بعدی با موضوع روابط دوستانه بین دو کشور را در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان ۱۰ تا ۱۱ مرداد به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایلنا، مسعود نصرتی (مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان) گفت: سفارت ژاپن در ایران با همکاری کاخ گلستان به مناسبت بزرگداشت نودمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین ژاپن و ایران برای نخستین بار نورپردازی سه بعدی را که بیانگر روابط دوستانه بین دو کشور است را در مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان ۱۰ تا ۱۱ مرداد به نمایش می گذارد، ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

وی افزود: برای نخستین بار در تاریخ ایران ۹۰ سال پیش (سال ۱۹۲۹ میلادی) آقای کاساما، اولین دیپلمات فرستاده از ژاپن به عنوان وزیر مختار ژاپن در ایران در محل کاخ گلستان استوارنامه خود را تقدیم کرد.

مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان تصریح کرد: نورپردازی سه بعدی به تکنولوژی گفته می‌شود که با استفاده از پروژکتور، تصویرساخته شده توسط کامپیوتربه صورت سه بعدی بر روی ساختمان یا شیء منعکس می‌شود. با منعکس کردن تصویر  به صورت سه بعدی بر روی ساختمان یا شیء، تصویر مسطح به صورت تصویر عمق دار به نمایش گذاشته می‌شود.

این نورپردازی سه بعدی در ۱۰ و ۱۱ مرداد در سه نوبت در ساعت ۲۱، ۲۱:۳۰ و ۲۲ برای عموم مردم رایگان نمایش داده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز