خبرگزاری کار ایران

اجرای «اهورا و غول جزیره» با دغدغه آموزش مفاهیم زیست محیطی به کودکان

asdasd
کد خبر : ۷۸۹۸۶۲

نمایش کودک و نوجوان «اهورا و غول جزیره» به نویسندگی وکارگردانی پریوش کامیار و تهیه‌کنندگی نعیم بختیارى در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا، نمایش کودک و نوجوان «اهورا و غول جزیره» به نویسندگی وکارگردانی پریوش کامیار و تهیه‌کنندگی نعیم بختیارى با دغدغه آموزش مفاهیم زیست محیطی به کودکان در عمارت نوفل‌لوشاتو روی صحنه می‌رود.

مهسا بختیارى، نادیا محبوبى، نعیم محبوبى، نکیسا بختیارى، نعیم بختیارى و امیر امیدى‌نژاد (به ترتیب ورود به صحنه) بازیگران «اهورا و غول جزیره» هستند.

داستان این نمایش درباره گوزن زرد ایرانی است که در جزیره اشک و در میانه دریاچه ارومیه نگهداری می‌شود و همواره از طرف اهالی جزیره مورد حمایت و احترام است، تا اینکه سر و کله غول جزیره پیدا می‌شود و گوزن را می‌رباید...

«اهورا و غول جزیره» درباره نگهداری از محیط‌زیست و رفتار مناسب با حیوانات در دشت‌ها و جنگل‌های حفاظت شده است و دغدغه آموزش مفاهیم زیست محیطی به کودکان را به عنوان شهروندان آینده دارد.

این نمایش پیش از این در زمستان ۱۳۹۷ در فرهنگسرای نیاوران اجرا شده بود و قرار است و دور تازه اجرای خود را با گروه جدید از ۹ مرداد با مدت زمان ۵۰ دقیقه در سالن شماره دوی عمارت نوفل‌لوشاتو آغاز می‌کند.

نویسنده وکارگردان این اثر پریوش کامیار و مشاور کارگردان و تهیه‌کننده نعیم بختیارى هستند و سایر عوامل این اثر عبارتند از:

طراح لباس مریم غلامى، رخساره بهادرى، طراح دکور کامران کامیار، طراح گریم فرانک کامیار، طراح نور فرشاد نصیرى، موسیقى ارغوان حمسى، چکامه شمسى شمس‌الدینى، کارگردان انیمیشن و طراح تیزر و پوستر آیدا فوقانى، دستیار و جانشین تهیه مهسا بختیارى، عکاس شکیلا بختیارى.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز